2013. június 5., szerda

Piperepolcom


Dolce&Gabbana : Light Blue Dreaming in Portofino
Givenchy: Tartine et Chocolat Ptisebon
Lolita Lempicka: L
Vichy Idealia
Estee Lauder: Hydrationist
dr. Organic Pomegranate Advanced Recovery Eye Cream
Estee Lauder: Advanced Night Repair Eye Recovery Complex
Nuxe: Ecran Prodigieux
Avon Anew Rejuvenate arclemosó ( brrr )
Dove Original Deo
La Roche Posay Hydreane BB Cream
Bourjois: Healtyh Mix Serum alapozó


A parfümök közül nappalra most a kedvencem a Dolce&Gabbana Light Blue Dreaming in Portofino, könnyed, üde, nyári szellős illat. Sajnos nem annyira tartós, egész hamar elillan. Otthonra elalvás előtt néha a Ptisebonból szoktam tenni magamra olyan megnyugtató finom kis illata van, amúgy ez egy gyerekparfüm, de nincs rajta korlátozás hogy csak gyerekek használhatják:) Esti programhoz a Lolita Lempickától az L-t szeretem, az üveg egy az egyben telitalálat, mint valami kincs amit az imént emelt ki valaki a tenger mélyéről. Az illata a szokásos Lolita Lempicka féle álomvilágba repít, fűszeres, édes, mesés. Inkább téli illat, nehezebb fajta, szóval nemsokára bekerül majd a helyére valami más, nyáribb, lengébb.



Az Avon arclemosóért nem vagyok oda, alig várom hogy elfogyjon, nem érzem tisztának az arcomat utána, nincs jó állaga, az illata sem tetszik. Az egyetlen pozitívuma az lehetne hogy sokáig elég, de esetemben ez inkább hátrány. Az Estee Lauder Hydrationist egy travel size csomagocskában került hozzám, kis kiszerelés, nemsokára elfogy. Imádom. Eddig ettől a hidratálótól volt a legkomfortosabb érzésem használat után. A Vichy Idealia szintén kis kiszerelésű, egész kellemes. Tényleg finomabbá teszi a bőr textúráját - persze nem annyira mint egy jó primer vagy egy BB krém- és ad némi ragyogást is. Szóval van változás, de igazán látványos szerintem eleve egyenletes bőrön lehet. Na, nekem nem olyan van.


Az Estee Lauder Advanced Night Repair szemápoló szintén a travel size csomagban volt. Remek cucc, gazdag állagú de nem zsíros krém, hamar beszívódik. Szerencsére nincsenek még olyan ráncok a szemem körül hogy a ránctalanító hatása szembetűnő legyen, de szerintem szépen ápolja amit kell. Nappalra a dr. Organic gránátalmás szemápolót használom, jól hidratál, tele van finomságokkal mint olívaolaj, gránátalma kivonat. Nem irritálja a szem körüli bőrt, szintén jól beszívódik. A szemrevalókat szeretem váltogatni úgyhogy még sokfélét tervezek kipróbálni, ezek most az épp kéznél lévők.

Fényvédőnek nappali krém fölé a Nuxe Ecran Prodigieux-t használom, erről itt írtam már korábban.

A La Roche Posay Hydreane BB krémet nagyon szeretem, de hozzá kell tennem hogy az igazi BB krémeket még nem próbáltam. Ez gondolom nem annyira ügyes mint azok, inkább könnyed, természetes a fedése. Közben persze hidratál is. Egész jól bírja, de előfordul hogy a nap végére enyhén már fénylik az arcom T zónában. Ezt felváltva használom a Bourjois Healthy Mix alapozóval. Könnyeden, selymesen fed ez is, nincs maszkszerű hatása a bőrömön. Ennél kevésbé fénylik az arcom több óra elteltével. Nem okozott nálam irritációt, pattanásokat, ilyesmit, sőt nagyon kellemes a bőrömnek.

A Dove Original Deo most a kedvencem, diszkrét, finom illata van és abszolút gyengéd a bőrhöz, szerintem gyengédebb mint némelyik aloeverás ilyenolyan dezodor. 















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...