2013. április 16., kedd

NAPVÉDŐ KRÉMEK

Lavera Sun Sensitiv és Nuxe Ecran Prodigieux

Megjelentek végre az első tavaszi napsugarak, mindannyian nagyon vártuk már...! De nem árt idejében óvni a bőrünket mert később ráncok és pigmentfoltok formájában jelentkezhetnek a napfény által okozott károsodások. Megfelelő napvédő krémekkel azonban elkerülhetjük a bőr idő előtti öregedését. Egy időben én sem használtam máskor naptejet csak amikor a strandra mentem vagy bicajozni, sportolni a napon. De aztán elgondolkodtam rajta, hogy mondjuk egy nyári városi séta alatt is ugyanolyan intenzíven érnek a napsugarak, legfeljebb csak az arcomon és a nyakamon meg a dekoltázsomon.....hát igen, pont azokon a  területeken ahol leginkább meglátszik ha elhanyagoljuk a bőrünket. Sok, sok, sokféle naptejet kipróbáltam, a kedvenceim pont azok a tipikus trópusi illatúak voltak amiktől egyből tengerparti hangulata lesz az embernek. De aztán végeztem egy kis kutatást és ez alapján jelenleg erre a két napvédő krémre bízom magam:


Testre: Lavera Neutral Sun Spray SPF 20
Arcra: Nuxe Écran Prodigieux SPF 30

Testre direkt érzékeny bőrre valót kerestem, mert őszintén szólva a dekoltázsomon még a szuper aloe verás napvédőtől is apró kis kiütéseim lettek. A Lavera Sun Sensitiv különösen érzékeny bőrre való, eredetileg gyermekek számára ajánlják és 100%-ban ásványi szűrőket tartalmaz. Valamint ligetszépe olajat amiről még később lesz szó a blogban. Vízálló, nagyon könnyen beszívódik az illata nekem nem tűnik erőteljesnek. Nem tartalmaz mesterséges színezéket, tartósítószert.

Arcra pedig hosszas kutakodás után ezt a csodás napvédő krémet választottam. A Nuxe Écran Prodigieux egész évben használható napvédő folyadék 30-as fényvédő faktorral. Nagyon folyékony, tejszerű és nekem az illata is nagyon tetszik. Kicsi kell belőle, könnyű eloszlatni. Ami meglepett, hogy cseppet sem hagy zsíros érzetet a bőrön, sőt mintha az enyémet enyhén mattosítaná, kicsit púderszerű érzés marad utána. Szóval valahogy szebb lesz kicsit az arcbőröm miután felkentem. Ezt a nappali arckrém fölé és alapozó alá kell feltenni. Kakaó-, jázminkivonatot, E vitamint tartalmaz. Érzékeny bőrre is használható, a leírása szerint minden bőrtípusra jó. Használat előtt alaposan fel kell rázni és tényleg kevés kell belőle. Ezt viszonylag kevés helyen lehet beszerezni, én az Iparfüméria webáruházból vásároltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...