2018. január 25., csütörtök

Makeup Revolution Gradient arcpirosító - Peach Mood Lights




Képtelen vagyok abbahagyni a Makeup Revolution sminkek vásárlását, mindig becsúszik valami ha a Notino webáruházban böngészek a kínálatban. Egyszerűen ellenállhatatlan az a rengeteg gyönyörű szemhéjpúder, pirosító, highlighter, ráadásul az ár/érték arányuk is kitűnő. Megbízható minőségű sminkek, megfizethető áron. Gyakran találok rá újdonságokra is, mint ez a Makeup Revolution Gradient arcpirosító - hát nem szép?




Három különböző árnyalatban kapható, én így télre ezt a pinkes, enyhén barackba hajló színt választottam, a fantázianeve: Peach Mood Lights. Amikor megérkezett szerintem percekig csak gyönyörködtem benne :)

Mivel ilyenkor sápadtabb vagyok úgy vettem észre hogy jobban állnak a halvány, rózsaszínes árnyalatok. Viszont nyárra biztosan kipróbálom majd a Sunlight Mood Lights fantázianevűt is!


Gyönyörű átmenet a világos barackból a halvány rózsaszínen át a markánsabb pinkbe.


A legjobb az egészben, a gyártó oldalán talált infó szerint ez tulajdonképpen egy arcpirosító és highlighter egyben, pedig én már a pirosítóval is beértem volna. Szóval a lehetőségek csodásak, a halvány barackkal kiemelhetünk, a rózsaszínnel pedig pirosíthatunk.




Egyébként a képen látható Diva&Nice Cosmetics pirosító ecsetet is a Notinonál vettem, szép és minőségi darab, nagy kedvencem lett!




A képen szándékosan sokat kentem a bőrömre, hogy látszódjon az árnyalat jellege, valójában ez tipikusan egy olyan "alig van ott" pirosító, enyhe színt ad, könnyű eldolgozni. A pigmentáltsága inkább közepes, de egyébként nagyon finom púder. Ha valaki csak enyhe üdeséget akar az arcára akkor ez egyszerűen tökéletes. Ráadásul lehet keverni, de válogathatunk is hogy melyik végéből veszünk fel több színt és hová. A képen inkább a pink részből vittem fel, mert ezt lehetett jobban megörökíteni. Pirosítóként egy egészséges üdeséget ad, ami szinte egybeolvad a bőrünkkel, egyáltalán nem harsány, nagyon természetes. A barack szín highlighterként nagyon finom és elegáns derengést ad a bőrnek. Egyáltalán nem szikrázóan csillogó, inkább egy elmosódott ragyogást ad, tényleg a derengés rá a legjobb szó :)


A doboza nagyon praktikus, könnyen nyitható, nem törik le az ember körme közben és külön tetszik hogy látni engedi a gyönyörű átmenetes színeket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...