2017. december 29., péntek

Makeup Revolution Ultra Base korrektor paletta



Régóta szemeztem már valami hasonló palettával, mert egy szettben nagyon sok lehetőség van és akár keverni is lehet a színeket a saját igényeknek megfelelően. A Makeup Revolution pedig már jó ideje lenyűgöz a kedvező árú, ugyanakkor profi és jó minőségű sminktermékeivel. Persze nyilván vannak ennél még komolyabb vagy luxus kategóriás sminkek, de ár/érték arányban szerintem ez kitűnő. 


A Makeup Revolution hatalmas választékban kapható a Notino webáruházban, így onnan szoktam szemezgetni, vettem már szemfesték palettát, pirosítót, rúzst és mindennel meg voltam elégedve, így végre ezt az Ultra Base korrektor palettát is beszereztem. 





Gyönyörűen eldolgozható, krémes árnyalatok:

Rózsaszín: főleg fáradtság miatti sötét karikákra, élénkít
Barack: szintén szem alatti karikákra, a kékes tónusokat szépen eltünteti
Lila: sárgás színt semlegesít
Fehér: highlighter
Zöld: vörösség eltüntetésére
Sárga: lila színt semlegesít
Bézses korrektor: bőrhibákra
Barna: kontúrozásra




Bár a színek némelyike élénknek tűnhet, de a bőrön tényleg szépen működik és a krémessége miatt egyáltalán nem szárít, nem ül bele a ráncokba, ez főleg a szem alatti eldolgozásnál fontos. Nagyon tetszik, hogy az állaga ellenére mégsem fénylik, nem csillog, nem zsíros hatású (kivéve a highlightert az persze csillog)


Az első, a rózsaszín, ez a legtöbb embernél tökéletesen beválik a halvány szem alatti karikákra, azonnal felüdíti a tekintetet és sokkal kipihentebbnek tűnik az arc tőle. Én ezt az ujjaimmal szoktam felvinni, mert a kéz melegétől még könnyebben eloszlatható. Észrevétlen, de mégis teszi a dolgát, de azért célszerű némi púderrel fixálni. Én minden korrektort szoktam rögzíteni, mert a kombinált bőrömön  "elmászna" egy idő után.

Az alatt lévő barack tónus nagyon jó a kékesebb árnyalatok kiküszöbölésére, ami bizonyos típusú szem alatti karikáknál előfordul, de a rózsaszínnel keverve is szuper erősebb fáradtság eltüntetésére.

A lila színnel a sárgább részeket semlegesíthetjük, persze erről azt gondoltam hogy sosem lesz rá szükségem, de ahogy elkezd az ember próbálgatni egy ilyen palettát, egyből feltűnik, hol lehet még javítani a bőrön.

A fehérnek tűnő highlighter az egyik legnagyobb meglepetés volt számomra, feltételeztem hogy csak úgy beletettek egy ilyet is a rend kedvéért, de ez úgysem lehet olyan jó mint amiket amúgy használok. Hát dehogynem, egy annyira természetes és szépen felvihető kis árnyalat, hogy teljesen lenyűgözött. Simán megfelel a drágább félék helyett is.


A zöld rögtön az egyik leggyakrabban használt szín lett nálam, mert vannak vörös foltok amiket bizony el kell tüntetnem és erre egyszerűen nincs jobb mint egy zöld korrektor. Zseniális! 

A mellette lévő bézses korrektor árnyalatot inkább sötét foltokra tudom elképzelni, konkrét bőrproblémákra szerintem túl könnyed a fedése, nem ezzel fogok pattanásokat eltüntetni. 

A vajsárga a lilákat segít eltüntetni, főleg az orr körüli apró hajszálerekre vagy esetleg olyan sötét karikákra jó ami lilásabb jellegű, de keverve is jó, illetve rétegesen is lehet szem alatti árnyékokat fedni vele, mert van olyan hogy több színnel lehet csak igazán jó eredményt elérni.

A barna szín nekem apróbb kontúrozásra jön be, mint pl. orr, arra ecsettel az igazi. Igazából nagyon hasonlít a sor elején lévő barackos színhez, csak hidegebb tónusú. Keverni is jó a többi színnel, vagy sima korrektornak sötétebb árnylatú bőrre. A felette levővel pedig tényleg mindenki összemixelhet magának egy saját kis fedőszínt az apróbb bőrhibákra, ha azt önmagában túl világosnak találja.


Szóval elégedett vagyok vele, bőven megéri az árát, jó vele dolgozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...