2017. november 27., hétfő

The Ordinary Lactic Acid 5% + HA 2%




Kíváncsi lennék vajon a Deciem számított-e arra a fergeteges hype-hullámra ami felkapta a The Ordinary termékeket? Mert hogy az érdeklődés hosszú ideje nem lanyhul az biztos, ráadásul mindenhonnan folyton elkapkodják ezeket a nagyon barátságos árú és célzottan hatékony összetevőkkel készített kozmetikumokat. 

Én ilyen kémiai hámlasztás kezdőként ezt a hipergyengéd tejsavas hámlasztót rendeltem meg tőlük, amit most már egészen hosszú ideje használok.






A  The Ordinary Lactic Acid 5% + HA 2% egy gyengéd tejsavas hámlasztó ami 5% tejsavat, és 2% hialuronsavat valamint Tasmannia Lanceolata kivonatot tartalmaz ami segít csökkenteni az esetleges irritációt. A PH-ja 3.6-3.8 közötti.

Elsősorban az egyenetlen bőrtónust  hivatott javítani. Simábbá teszi a bőr textúráját, halványítja a finom vonalakat és pigmentációt, halványítja az akne hegeket, stimulálja a sejtregenerációt. A hozzáadott hialuronsav pedig segít a nedvességet megtartani, így részt vesz az optimális hidratáltság megőrzésében.






Leginkább az esti rutinba érdemes beilleszteni és a The Ordinary weboldala szerint akár naponta is használható. Mindenféle krémek alá célszerű használni és minimum 5 percet várni mielőtt újabb réteg kencét viszünk fel. Én arctisztítás után szoktam felvinni a teljesen száraz arcra, majd várok kb. 15 percet és utána szérum, olaj, hidratáló vagy éjszakai maszk. Valamiért úgy érzem jobb a  teljesen tiszta bőrre tenni, mert akkor nem kell rétegeken átküzdenie magát, hanem nekiláthat a dolgának és esetleg az utána következő termékek is jobban be tudnak szívódni.

Én kétnaponta szoktam bevetni, mert más termékekkel is váltogatom, pl. ha arcradírt használok, akkor aznap ehhez már nem nyúlok, mert nem akarom túltolni a hámlasztást. Mivel a tejsav is egy AHA sav, a használata során, sőt azt meghaladóan is érzékenyebb lehet a bőrünk a napsütésre, így napközben a fényvédő kötelező (felhős időben is)

Cseppentheted a kezedre is vagy közvetlenül az arcodra a pipettával. Nekem 2 csepp általában elég. 

Semmilyen irritációt nem tapasztaltam, talán egy kis enyhe, alig érezhető csiklandozást  a bőrömön, de semmi pirosság, hámlás, ilyesmi.Tényleg nagyon kíméletes. Viszont eredmények látszanak - bár az aki erősebb hámlasztáshoz szokott, nyilván csak mosolyogna rajta :) Tényleg finomítja a bőr textúráját, egyenletesebb a felszíne, a pórusok kisebbnek tűnnek és a tónus is jobb képet mutat, már a használat elejétől. A kíméletesség azon látszik igazán, hogy hosszabb használat után sem tapasztaltam elképesztő hatást, ez inkább egy olyan jó kis mindennapokra való, nagyon biztonságos és óvatos hámlasztó. Általános karbantartásra és savakkal ismerkedőknek vagy enyhén érzékeny bőrűeknek tökéletes. Én, ha elfogy valószínűleg bepróbálkozok majd a 10%-os verzióval is.

De egyébként nagyon jó kis cucc, tényleg javít a bőr állapotán, abszolút látszik másnap hogy szebb, simább tőle, de ezzel a koncentrációval azért nem lehet akkora csodát tenni. Bár egy komolyan átgondolt bőrápolási rutinba beillesztve látványosabb eredményeket is produkálhat.

Szerintem ha valaki a húszas éveiben jár, vagy amúgy is viszonylag szép a bőre annak ez elég is lehet, ha valaki komolyabb bőrproblémákkal küzd az esetleg erősebb hámlasztást igényel.

Ha érdekel a kémiai hámlasztás, de nem mertél még semmit kipróbálni, akkor ezzel nyugodtan lehet kezdeni, már csak az ára miatt is ( 6 EUR, 12 dolcsi, 2.600 Ft, attól függ honnan rendeled )






Én az Asosról rendeltem, de itthon is lehet kapni a Tinamu webáruházban, bár most épp nincs készleten, de én már megszoktam hogy a The Ordinary cuccokra úgy kell vadászni...:)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...