2017. november 2., csütörtök

Neogence hialuronsavas hidratáló arctisztító hab



A Neogence fátyolmaszkjait és hidratáló esszenciáját nagyon szeretem, ezért döntöttem úgy hogy amikor elfogy a jelenlegi lemosóm, tőlük választok valamit. Gondoltam miért ne legyen már az arclemosóm is olyan ami nemcsak tisztítja, hanem hidratálja is a bőrömet? Úgyhogy a Szépségcenter webáruházból beszereztem a Neogence hialuronsavas hidratáló arctisztító habot.




Gyengéd, mégis alapos tisztítást tesz lehetővé és ezek nem üres szavak, tényleg meglepődtem hogy ahhoz képest hogy hab állagú mégis elképesztően jól tisztít és közben semennyire sem szárít. Sok mindent próbáltam már, ez azért nem annyira egyértelmű egy arclemosónál. Próbáltam már habokat amik annyira gyengédek voltak hogy koszosabb lett tőlük az arcom mint mosakodás előtt....:) 

Hialuronsavat és természetes trehalózt tartalmaz. A hialuronsavnak köszönhetően a bőr hosszú ideig megőrzi a nedvességtartalmát a trehalóz pedig természetes poliszacharidként megnyugtatja a bőrt, enyhíti a szárazságot és segít egyensúlyban tartani a bőr vízháztartását.


Elsősorban érzékeny bőrre fejlesztették ki, de minden bőrtípusra alkalmas. Nekem kombinált van és perfekt módon működik, a felesleges faggyút, szennyeződést miegymást eltávolítja a szárazabb részeken pedig tökéletesen ápol. Tudom, a normál bőrűeknek nem olyan nagy téma az arclemosó, de aki bármilyen problémával küzd, annak ezt is meg kell válogatnia.

Pont a bőrükre nagyon odafigyelők kedvéért beírom az összetevőket is:

Aqua, Decyl Glucoside, Glycerin, Butylene Glykol, Citric Acid, Chlorphenesin, Phenoxyethanol, Fragrance ( minek..), Glycosyl Trehalose, o-cymen-5-ol, Hydrogenated starch hydrolysate, Sodium Hyaluronate

Irritáció szempontjából a legtöbb alacsony és csak kettő közepes kockázatú, magas kockázatú nincs köztük. (Ez az összetevő lista egy akár dupla ennyibe kerülő "luxus" arclemosónál akár a kétszerese lehet, több közepes vagy akár magasabb kockázatú összetevővel, úgyhogy én elégedett vagyok vele.) Egyedül azt nem értem illat miért kell bele, főleg ha érzékeny bőrre ajánlják, nyugodtan lehetne illatmentes is, hiszen amúgy sem érzek rajta semmi különöset. Mindenesetre én nem tapasztaltam semmi kellemetlenséget a használat során, nálam beváltotta az ígéreteit, tökéletesen jó arclemosó a mindennapokra.




A nagynyomású adagolónak köszönhetően rögtön elég masszív habot képez, egy nyomás bőőőven elég az arcra. Még így is újabb és újabb habkukacokat kell felfognom, ha nem vigyázok. Ebből következik hogy rengeteg ideig elég lesz, már vagy egy hónapja használom és még mindig van benne.




A hab amit képez sokkal krémesebb mint amit eddig bármelyik másik márkától próbáltam és nagyon kellemes érzés használat közben. Használat közben azonnal komfortérzetet ad, hidratál és mégis tökéletesen eltávolítja a szennyeződéseket az arcról! Utána semmi húzódó érzet nincs, egy egységesen hidratált bőrfelület van amire lehet felvinni a többi ápoló kozmetikumot.

Bár azt írják szembe ne kerüljön, volt hogy véletlenül a szemkörnyéket is kicsit megmostam vele, de azért jobb ha betartjuk a flakonon lévő utasításokat. Elvileg mire ezzel arcot mosunk már túl vagyunk a sminklemosáson, úgyhogy nincs is rá szükség hogy a szemünkre is használjuk.




Szóval hozzám hasonlóan kombinált bőrtípusúaknak szintén jól működhet, száraz bőrre is úgy gondolom kitűnő választás, érzékeny bőrűeknek is elég gyengéd lehet, (amennyiben nincs gondjuk azzal hogy illatanyag is van benne, mert például rosaceásoknak ha jól tudom az tilos). Na és normál bőrre meg pláne jó. Mindenki élvezni fogja ezt a krémes kényeztető habot az biztos!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...