2017. november 24., péntek

Lookfantastic Beauty Box - 2017. november




Na persze a Lookfantastic az ehavi dobozával megint visszaédesgette magát a szívembe, annak ellenére hogy a múlt hónapban problémák voltak vele. Mert hát ez megint egy csodás kiadás lett és nagyon komolyan megérte az árát. Mivel nekem régi feliratkozásom van, az én havi dobozaim még mindig 11 Fontba kerülnek, így tényleg potom áron jutok hozzá a benne szereplő termékek értékéhez képest. Ettől függetlenül nem biztos hogy megújítom az előfizetésem, mert azért akadtak gondjaim a csomagokkal. De addig is amíg tart, élvezem ezeket a meglepetéseket.

A novemberi tematika a "Ready, Set, Glam" elnevezést kapta, ennek megfelelően egy mélykék, gyönyörűen csillogó csomagolást kapott a Lookfantastic Beauty Box.




A doboz tartalma:

  • PIXI Beauty Glow Booster White Pearl - minta 12 ml ( életre elég by the way)
  • Bellapierre Cosmetics Kiss Proof Lip Creme - teljes méret
  • Teeez Spectrum of Stars szemhéjpúder - teljes méret
  • Murad Essential C hidratáló SPF 30 - minta 10 ml
  • Filorga Time Filler elixír - minta 7 ml
  • ThisWorks Deep Sleep Pillow Spray - minta 5 ml





Már ez az első darab kis szemhéjpúder lefedi a doboz árát, mert 11 Fontba kerül. Nem hallottam még erről a márkáról, de egy zseniálisan pigmentált festék lapul egy aranyló gömbben, woooow! Argán olajjal gazdagították így egyúttal ápol is és tartósabbá teszi. A textúrája egyszerűen mennyei és annyira örülök hogy ezt a jól hordható színt kaptam!


A Bellapierre sminktermékei gyakori vendégek a Lookfantastic dobozaiban, de szívesen látott vendégek :) Ez a csókálló krémes rúzs a lehető leghordhatóbb árnyalatban tökéletes lesz nekem! Ez is teljes méretű és az ára eredetileg 20 Font! 





A PIXI Glow Booster highlighter pedig egy gyönyörű, enyhén rózsaszínes, gyöngyházfényű csodaság, hasonló mint a Benefit High Beam. Sőt, eléggé emlékeztet rá, de ez nem baj, de nem ám :) Jó hogy minta, mert egy életen át nem használnék el egy teljes kiszerelést, ez viszont pont jó lesz kísérletezgetni.





A Filorga márkáról sem hallottam még, de úgy tűnik elég jók anti-aging téren. Nem adják olcsón amúgy, ebből a teljes kiszerelésű krém 41 Font, de mégis annyira kapkodják, hogy jelenleg 'Sold Out' a Lookfantasticnál. Itthon a Notino webáruházban találtam, ott még van, ha valakit érdekel esetleg. (15.490 Ft)

A Filorga oldalán található reklámszöveg szerint egy nem-sebészeti öregedésgátló szakértő krémbe zárva, ami mindenféle ráncot korrigál. Mindezt peptidekkel és hialuronsavval, azért elárulom, hogy ezt más krémek és szérumok is tudják, akár olcsóbban. Persze azért ez sem lehet rossz :)




Jaj, nagyon szerettem volna már ezt kipróbálni de valahogy sosem vitt rá a lélek hogy megrendeljem, gondoltam annyi finom illóolajam van, semmi szükségem még erre is. A Thisworks deep sleep pillow spray egy aromaterápiás permet amit  a jobb alvás érdekében a párnánkra lehet fújni. Csodálatos, igazi relaxálós illata van és nagyon intenzív. Tényleg kellemes, nagyon örülök neki.



A Muradnak már szintén több krémjét próbáltam - persze csak ilyen kis mintákban - és ez is ígéretesnek tűnt. A C-vitaminos krémek antioxidáns tartalmuknak köszönhetően nagyon jól védik és ápolják a bőrt, csak sajnos kevés kozmetikumban marad stabil a hatóanyag. Reméljük ebben az, bár a citrusos illata erről még nem győz meg feltétlenül. Egyébként nagyon jó összetevői vannak, például gingko biloba és szőlőmagolaj és egyaránt véd UVA és UVB sugaraktól is. Nekem kicsit fénylik az arcomon, szóval nem ez lesz a jól bevált fényvédőm, de azért el tudom használni.

Vélemény:

Összességében nekem nagyon bejön ez a doboz most a két teljes kiszerelésű és jól használható sminktermékkel, plusz a csinos kis highlighterrel. A krémek közül inkább a Filorgának örülök, a Thisworks spray pedig olyasmi amire régóta ácsingóztam:) Szóval most épp megint jóban vagyunk, a Lookfantastic meg én, remélem ez így is marad...

Ha valaki esetleg megrendelné, ITT megteheti, a feliratkozásról bővebben ITT írtam, persze azóta az árak már változtak. Azóta a 12 havi feliratkozás már 16.50 havonta, a féléves 17 Font havonta, a negyedéves 17.50, ha csak egy havit szeretnétek rendelni az pedig 18 Font, csak akkor ügyelni kell, hogy a következő hónap elejéig leiratkozzatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...