2017. november 21., kedd

Douglas Adventi Kalendárium






A sok beauty adventi kalendárium közül muszáj volt egyet kiválasztanom nekem is, és ár/érték arányban az egyik legjobbnak a Douglas Adventi Kalendárium tűnt. Mivel a terméknél felsorolják azt is, hogy mi minden van benne, nagyjából ki lehet számolni hogy egy csomó kitűnő holmihoz juthatunk hozzá, és kipróbálhatunk olyasmiket amiket ha külön összevásárolnánk jóval többe kerülne.

Ráadásul ha van törzsvásárlói kártyánk akkor 5 % kedvezménnyel lehet a miénk ez a hatalmas, meglepetésekkel teli doboz ami szerintem rendesen jól mutatna bármilyen karácsonyfa alatt.






Mivel én elsősorban nektek szerettem volna megmutatni, így kénytelen voltam kibontogatni nagyjából...persze csak miattatok! :) Íme egy keveset láttató kép a meglepetések egy részéről:






Nagyon elégedett vagyok vele, tényleg mindenféle van benne ami örömet okoz, parfüm, tusfürdők, maszkok, körömlakk, sminkeszköz, hidratáló krém, szérum -  csodás kényeztető napokat lehet vele tartani az ünnepek alatt, vagy a két ünnep között!

Több saját márkás termék is helyet kapott benne, de igazi nagyágyúk is a Douglas kínálatából. Nagyjából fele-fele arányban van benne Douglas és egyéb kozmetikum, de az egyébben tényleg jó dolgok vannak.  Egyedül némi utazó méretű GlamGlow maszkot vagy ilyesmit hiányolok, akkor már aztán tényleg TÖKÉLETES lett volna. 






A Douglas üzletekben és a Douglas webshopjában is hozzájuthattok.

2 megjegyzés:

  1. Mennyi szépség lehet benne... *.* Nem tervezel egy olyan bejegyzést, amiben megmutatod, mi minden rejtettek az ablakocskák? Nyilván nem most, de úgy szépen, lassan... ;)

    VálaszTörlés
  2. De, lehetséges, majd decemberben esetleg valamikor :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...