2017. október 30., hétfő

Csökkenő színvonal! - Lookfantastic Beauty Box - 2017. október



Több hónapja bosszantó hibák kíséretében érkezik a Lookfantastic Beauty Box előfizetésem, de próbáltam magamban mentegetni őket, hogy ilyesmi előfordul, de most már betelt a pohár! Sőt, nemhogy betelt, túlcsordult. Mert az hogy az egyik termék teteje lecsúszik és ráfolyik az összes többire, előfordulhat, ahogyan az is hogy egy ajakbalzsam megolvad a szállítás alatt, de hogy hiányosan érkezik egy szépségdoboz és utána én kepesztek hogy bebizonyítsam az igazam, ők meg virtuálisan a vállukat vonogatják?? 

A vevőszolgálatuk felháborítóan szánalmas, az automatikusan generált első válaszon kívül, hogy fogadták az üzenetemet stb, az összes többi flegma, nemtörődöm és érződik rajtuk, hogy mennyire nem érdekli őket a megoldás. Rá is kerestem a neten, mert alig hittem el, hogy így bánhatnak vevőkkel és találtam pár fórumot ahol rengeteg hozzászólásban panaszkodnak rájuk. Nem tudom miért engedi ezt meg magának egy egyébként jó nevű webáruház? 

Egyébként a kiborult és összekenődött dobozból végül küldtek egy másikat, miután írtam nekik hogy nem kell az egész doboz, csak a krémből küldjenek ami kifolyt, de több mint egy hónapot vártam rá és semmi, akkor reklamáltam és végül küldtek egy másikat. A megolvadt ajakbalzsamot csak jeleztem nekik, de nem kértem másikat, mondjuk nem is erőltették, nagyon nem...Ez a mostani eset viszont reménytelennek tűnik és teljesen lerombolta bennem a lelkesedést a Lookfantastic Beauty Box feliratkozással kapcsolatban.



Szóval megérkezett a dobozom, nagy örömmel kibontom és kicsit kevésnek tűnik ami benne van. Mindössze 4 termék. Ez alapján tehát a dobozom tartalma:

Bean Body Coconut Coffee Scrub - 50 g
Lancer The Method Polish - 14 g
Mono Skin Firming Fji Facial Oil - 30 ml
Skimono Hand Mask Intense Nourishment - teljes méret

Szóval ennyi.




Természetesen átforgattam a papírfecniket. Alaposan.


A doboz alját is megnéztem, hátha oda csúszott valami. De nem.


Akárhogy is néztem, kerestem, mindössze ezeket találtam.


A füzetben a "What's in the box" cikkben viszont egyértelműen látszik, hogy egy szempillaspirál és egy korrektor hiányzik belőle.


Természetesen azonnal írtam nekik, kérdeztek valami számot, hát én a doboz alján találtam egyet, azt megírtam nekik, de írják hogy az nem jó, mert a kartondobozról kéne a szám, amit persze rögtön kidobtam, hiszen nem gondoltam ( én hülye ) hogy bármi gond lesz. Ezek szerint csak akkor történt meg a dolog, ha én megküldöm nekik azt a számot? Szóval ment a levélváltás, egyre idegesítőbben, végül azt írtam nekik hogy meg fogom keresni és találni az összes lehetőséget hogy bepanaszoljam őket. Erre azt írták nagylelkűen, hogy megpróbálják elküldeni a hiányzó termékeket, de nem ígérhetik biztosra....WTF? Azóta semmi fejlemény. Se csomag, se értesítés arról hogy elbírálták volna a kérésemet és kapok pótlást. Nyilván nem fogom annyiban hagyni addig írok nekik amíg le nem zárjuk valahogy az ügyet, aztán ha nem küldenek semmit akkor tényleg megkeresem a lehetőséget arra hogy panaszt tegyek, csak van valami fogyasztóvédelem jellegű dolog.

De az, hogy ez már a harmadik hibás/hiányos dobozom ebben az évben, elgondolkodtatott. Ugye én még elég kedvező éves feliratkozást vásároltam meg, tehát még mindig 11 Fontért kapom a dobozt. Úgy tűnik, hogy a meglévő előfizetőknek nem emelhetnek árat, így hiába kerül már az éves előfizetés havonta többe, én továbbra is ennyiért kapom. Már az is megfordult a fejemben, hogy így próbálnak "rávenni" hogy mondjam fel az előfizetést mert nekik ez már nem éri meg. De könyörgöm, akkor miért nem emelnek árat? Mondjuk az előfizetés lejáratához közeledve simán megírhatnák hogy mostantól ennyi lesz és akkor eldönthetem hogy felmondom vagy folytatom. Mi értelme ennek a sunyiskodásnak? Vagy ha ez tényleg csak véletlen és semmi céljuk nincs vele akkor meg elég nagy gáz, hogy pár hónap leforgása alatt egy vevőnél három dobozzal is probléma akadt, nem?

Szóval eddig jó szívvel ajánlottam ezt az előfizetést és nagy lelkesen mutattam be a tartalmát, de most már nem tudnám nyugodtan ajánlani. Ettől függetlenül amíg tart az előfizetésem bemutatom majd és persze a fejleményekről is beszámolok. Aztán meglátjuk.

6 megjegyzés:

  1. Fenyegetőzz a fogyasztóvédelemmel! Én 30 akárhány levélváltás és jó pár meg nem érkezett csomag után, végső elkeseredésemben bekeményítettem. A hiányzó dobozok árát visszakaptam és lemondhattam az előfizetésem... Talán neked is bejön.. Gusztustalan volt a hozzáállásuk, és a folyamatos értetlenkedésük. Azóta szemezgetek más boxszokkal is, de kicsit félek bármire is előfizetni..
    Remélem te sem fogsz rosszul kijönni a dologból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippet! Tényleg az értetlenkedés és a flegma hozzáállás az ami egyszerűen tűrhetetlen...
      Nézegettem egyébként, de ilyen jó ár/érték arányban és ingyenes szállítással eddig nem találtam másikat sajnos.

      Törlés
    2. Nagyon sajnálom, ami történt, pedig ez egy jó kis dobozkánal tűnt. Eddig.

      Egy kérdés Ronyhoz! Ez a Lookfantastic dobozzal történt neked is?

      Törlés
    3. Igen, én is azért sajnálom mert egyébként nagyon jó dolgok voltak benne, de ez az egész mostanában egyszerűen nem úgy működik ahogy kellene. Nem értem mi történt velük.

      Törlés
  2. Nekem is megérkezett ez a doboz és egyben, hiánytalanul. Nem tudom, hogy hol a hiba a gépezetben, szerencsére eddig semmilyen problémám nem volt még a lookfantastic-kal. Sajnálom, hogy ilyeneket tapasztaltál :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha csak egy ilyen probléma lett volna az kevésbé zavarna, de három...most vagy én vagyok ilyen szerencsétlen ezzel kapcsolatban, vagy valami nem stimmel náluk az összeállításnál, csomagolásnál. De szuper hogy neked nincs gondod vele, remélem senki másnak sincs és csak átmeneti ez az egész! :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...