2017. október 26., csütörtök

Beauty Adventi naptárak


Tudom én, hogy korán van még és mégis mit jövök én adventi naptárakkal...de mióta beugrottam a Body Shopba a limitált Vanilla Pumpkin tusfürdőért és Halloween még sehol, de egy árva darab nem volt már belőle, fel kellett fognom, hogy ezeket a cuccokat hamar elkapkodják, úgyhogy ha magunknak vagy ajándékba szeretnénk valami ilyesmit, időben kell lépnünk :)


Úgyhogy körülnéztem kicsit és a legjobbnak tűnő ajánlatokat szeretném bemutatni, persze ezek között van olyan is ami szívfájdítóan drága, de mivel ugyanakkor szívfájdítóan szuper is, nem maradhat ki a felsorolásból:


Ha már így szóba jött, akkor kezdjük a Body Shop adventi kalendáriumával, ami többféle kiszerelésben kapható 14.990-től egészen 44.990-ig, ezek közül én a klasszikus adventit választanám, de jelenleg csak feliratkozni lehet rá mert nincs készleten:


25 db szépségápolási terméket tartalmaz és ami remek, hogy egy "önzetlen jócselekedet bakancslista" is tartozik hozzá, hogy minden nap mások arcára is mosolyt tudj varázsolni. A termékek összértéke 44.260 de ebben a kiszerelésben 26.990 Ft. Bár sok jó dolog van benne, remek sminktermékek is, azért nem rohanok megvenni. Azért ha egy TBS rajongó ismerősünk ilyet kap karácsonyra, biztosan elalél :)




A L'Occitane kínálatából inkább a luxus naptárat szeretném bemutatni, mert ez szerintem jobban megéri a benne található termékeket tekintve mint a másik verzió:

Ebben 29.990 Ft-ért van rengeteg nívós dolog, parfümök, bőrfiatalító olaj, Immortelle arckrém, tehát igazi nagyágyúk.





A NUXE naptára elég jó betekintést nyújt a márka kínálatába, itt is igazán jó termékek kerültek bele.


Az ára elvileg 15.990 lesz de pillanatnyilag ( már vagy még ) nem elérhető, de érdemes online és a márkát forgalmazó patikák polcain is figyelni.




A Douglas adventi naptára az, amit én is megrendeltem, mert az ára is viszonylag kedvező a többihez képest és nagyon jó dolgokkal van tele!


12.990 Ft az ára és tele van kellemes meglepetésekkel, Isadora, Hej Organic, Face Love, megnéztem külön is őket és minőségi ( vagy legalábbis húzós árú ) dolgokról van szó. Ebben szinte csupa olyan termék van aminek örülnék, szóval nekem megéri. Egyébként is, a karácsonyi ajándékozásból jobb ha nem hagyjuk ki saját magunkat, ugye? :)





Külföldi oldalakon RENGETEG gyönyörűséges adventi naptár van, a legtöbbnek az árától kihagy a szívverésem, de a Feelunique 12 napos kalendáriuma egész megfizethető és nagyon szép dolgok vannak benne:


Az a gyönyörű paletta és a sok finom kence! Mindez 42 euróért. Igazán nem sok, ahhoz képest hogy mekkora mosolyt lehetne csalni valakinek az arcára ezzel :)

2 megjegyzés:

  1. Én az English Tea Shop könyv alakú kalendáriumát fogom megvenni magamnak, 3499 Ft a DM-ben és 25 organikus teafilter van benne 13 ízesítésben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, erről nem is tudtam :) Nagyon jól hangzik!

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...