2017. július 6., csütörtök

YVES ROCHER PLAISIRS NATURE MÁLNA-BORSMENTA HAB- ÉS TUSFÜRDŐ





Már egy ideje felfedeztem magamnak az Yves Rocher csodás illatú tusfürdőit és amikor legutóbb útba esett egy üzlet, impulzív módon kettőt is vásároltam magamnak, ezek közül most a málnás, borsmentásat szeretném bemutatni. A málna az egyik kedvenc illatom, de ez nem jelenti hogy ész nélkül minden málnás dolgot felvásárolok, mert ki nem állhatom a "mű" kreációkat ha gyümölcsökről van szó. Ezzel persze nincs ilyen gond, pontosan olyan illata van mint valami frissítő málnás-mentás limonádénak!




Bio termesztésből származó karitévajjal, borsmenta illóolajjal és málna és aloe kivonattal készült, több mint 98 százalékban természetes összetevőket tartalmaz, ez azért elég biztató. Parabén- és etoxilmentes, a flakonja pedig újrahasznosított műanyagot tartalmaz.



Nekem komolyan mániám hogy egyszerre vagy 2-3 tusfürdőt használok és azokat váltogatom, de mióta ezt kipróbáltam egyszerűen nem nyúlok máshoz. Ez tényleg ennyire jóleső, frissítő, kellemes, gyengéden és jól tisztít. Tényleg igazi kényeztetés!

Az illata viszont nem marad meg sokáig, ez engem mondjuk nem zavar, elég ha zuhanyozás közben érzem.



Nekem tényleg nagy kedvencem lett, most egyelőre ez nálam a 2017-es nyár tusfürdője :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...