2017. július 28., péntek

Heti Miegymás - Get fit!

El nem tudom mondani mennyire nagy szükségem van motivációra ezen a nyáron ahhoz hogy nekiálljak mozogni....de azt figyeltem meg, hogy ha - akár otthon - beöltözök menő kis edzőcuccokba akkor sokkal jobban megy. Ráadásul ha megtervezem hogy milyen egészséges smoothie-t fogok készíteni edzés után, az is dob egyet a lelkesedésemen. Ja meg a végén egy frissítő zuhany. Szóval körülményes rávenni magam, de megéri. Nagyjából egy hónapja kezdtem rövidebb intenzív edzéseket lenyomni otthon, ezt kiegészítem szabadtéri dolgokkal mint kerékpározás, túrázás ha van rá lehetőség és tényleg kezd látszani az eredménye. Például érzem hogy vannak izmaim :) Majd tervezek egy hosszabb bejegyzést írni a saját módszereimről, kajákról, mozgásformákról, de addig is kedvcsinálónak összegyűjtöttem pár dolgot:





Fit-Day növényi fehérjepor - 5.300 Ft - purenature.hu
Manna Rozmaring és Menta tusfürdő - 1.890 Ft - manna.hu
Gymstick fitnesz szőnyeg - 12.486 Ft - aktivsport.hu
Push-up sportmelltartó - 6.990 Ft helyett 4.190 Ft - H&M
Sportnadrág - 5.990 Ft - H&M
Üveg kulacs - 3.900 Ft - Equa
Asics Gel Fit sportcipő - 14.990 Ft - fashiondays.hu


Jelzem, hogy a képen látható H&M sportmelltartót végül megvásároltam és bitang módon tart mindent. Bár nekem van egy trükköm - mint nagy mellűnek - hogy általában egy normál pamut melltartót is aláveszek a sportmelltartónak, így duplán be vagyok biztosítva. Muszáj, mivel bemelegítésnek jumping jack meg négyütemű van, szóval nem árt ha helyükön maradnak :) Sportcipőben meg az Asics nagyon jó, de legutóbb egyébként kipróbáltam a Decathlon saját márkás futócipőjét és tökéletesen elégedett voltam vele, nagyon kedvező az ára és a célnak abszolút megfelel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...