2017. június 6., kedd

Aromax Liposzómás Hyaluronsavas szérum



Még a Glamour-napokon vettem 30%-os kedvezménnyel az Aromax webáruházban ezt a Liposzómás Hyaluronsavas szérumot, ami eléggé megérte mert amúgy is mindössze 1.990 Ft az ára. Egy olcsó és könnyed arcápoló szérumot kerestem nyárra, ami gyorsan beszívódik és hidratál.

A liposzómákról nem voltak eddig különösebb ismereteim, de mint megtudtam, bőrazonos hatóanyagok melyek a bőr mélyebb rétegeiben fejtik ki hidratáló hatásukat. A hialuronsav pedig vízmegkötő hatású, javítja a bőr rugalmasságát és tónusát. De van benne még aloe vera kivonat ami híres az ápoló és regeneráló tulajdonságairól, valamint új-zélandi páfránykivonat ami feszesít. Ez így együtt elég jó kombinációnak tűnik, mintha tényleg minden oldalról "megtámogatná" a bőrt.


Nem számítottam különösebben luxus érzetű termékre és valóban nem annyira kellemes a felvitel mint drágább szérumoknál. Elég gyorsan beszívódik, de azért hagy egy filmréteg érzetet az arcon. Viszont hatásra szerintem teljesen rendben van, tényleg hidratál, javítja a bőrtónust. Feszesítéssel és ránctalanítással kapcsolatban nem hiszem hogy be fogja váltani az ígéreteit, de szerintem egy nagyon jó karbantartó, megelőző termék. Ha minden reggel és este ezt használjuk biztosan segít megelőzni a bőr öregedését.


Összességében azt kell hogy mondjam hogy az erőssége a rendkívül jó ár/érték arány, mert egy kellemes basic szérumot kapunk a drágább készítmények töredékéért, ráadásul elég jó hatóanyagokkal. Nekem pont jó lesz nyárra, de bevallom azért a kedvenc hialuronsavas szérumomat nem übereli ( csak éppen annál is sokkal olcsóbb :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...