2017. május 9., kedd

Neogence N3 gránátalmás bőrragyogás fokozó fátyolmaszk




Egy lusta vasárnap délután kényeztettem magam a Neogence gránátalmás fátyolmaszkjával, készen arra hogy az egész heti rohanás és stressz nyomait eltüntessem vele :) Az ígéret szerint felélénkíti a fáradt, megviselt arcbőrt, halványítja a sötét foltokat, karikákat, egyenletessé teszi a bőrtónust.

Mostanában nagyon rákattantam a fátyolmaszkokra, de egészen idáig nem néztem utána hogy vajon miért is jobb ez mint például a krém. Szóval, amire magamtól is rájöttem, hogy nagyon praktikus és könnyű a használata, nem kell kencézni, lemosni, letörölgetni. A másik, hogy csodálatosan frissít és hűsít, egyszerűen jobb érzés mint egy krémes maszk. Kozmetikai szempontból pedig azért jó, mert a fátyol vagy szövet enyhe nyomást fejt ki ami még hatékonyabban juttatja be a hatóanyagokat a bőrünkbe, ráadásul tökéletesen illeszkedik az arcunkra. 



A maszk kiemelt hatóanyagai a gránátalma, ami magas C vitamin és antioxidáns tartalma miatt regenerálja és kisimítja a bőrt, fokozza a ragyogást - és a Sodium Hyaluronate ami a hialuronsav só formája, hidratálja a bőrt, segít feltölteni a ráncokat.


A C vitamin egyébként segít elhalványítani a barna foltokat is, úgyhogy aki szeretné világosítani vagy egységesebbé tenni a bőrét, az mindenképp illessze be az ápolási rutinjába.


Szóval, a használat a következő: kivesszük a zacskóból a hatóanyagoktól roskadozó szövetmaszkot, eltávolítjuk a védőfóliát, majd a megtisztított arcra helyezzük, megkeressük a szemek, az orr és a száj helyét és a többi felületre pedig finoman rásimítjuk. Majd 15-20 percig pihenünk, miközben úgy nézünk ki mint egy alien egy nagyon alacsony költségvetésű sci-fiben. Közben szinte érezni ahogy a hatóanyagok feltöltik a bőrt, ezt egyszerűen imádom, már használat közben is felfrissülök tőle, testileg és lelkileg. Aztán húsz perc után eltávolítjuk a maszkot és a maradékot bemasszírozzuk a bőrünkbe. Nem szükséges lemosni.

Nos, én még soha nem voltam úgy egy Neogence fátyolmaszk használata után, hogy ne lett volna azonnal látható a javulás és ez most sem volt másképp. Ezek a termékek egyszerűen nem okoznak csalódást. A bőröm hidratált és kipihent lett, és úgy vettem észre hogy valahogy a pórusaimat is összehúzta, egységesebb volt a bőrkép. Az üde hatás egyébként még másnap is megmarad. Én azt hiszem hogy havonta 2-3 alkalommal bevetek egy-egy ilyen maszkot, mert nagy segítség a megviselt és néha fakó bőrömnek.


A Neogence fátyolmaszkjait a Szépségcenter webáruházból szoktam beszerezni.

4 megjegyzés:

  1. Meggyőző és tanulságos leírás. :) Most fel vagyok tankolva maszkokból, de mindenképpen megnézem ezt is idővel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! :) Van esetleg ami bevált neked és ajánlanád? Én is folyton keresem az újdonságokat :)

      Törlés
    2. A koreaiak közül még nem sokat próbáltam, most kezdek velük kísérletezni, viszont a Cala Pure Radiance gránátalmás verziója első használatra szerelem. :)
      https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71eMVoD4sVL._SL1500_.jpg

      Törlés
    3. Köszönöm szépen a tippet, alkalomadtán kipróbálom! :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...