2017. május 16., kedd

L'Erbolario rendelés



Anyák napja előtt volt egy akció illatokra a L'Erbolario webshopban, így végre megszereztem a kedvenc illatomat ( amit eddig csak tusfürdőben próbáltam ) a Dolcelisirt. Meg mellé még vettem ezt azt és meglepődtem hogy mennyire nagylelkűek a vásárlókkal, mert amúgy is akcióban járt egy ajakápoló ingyen, de pluszban még nem kevés mintát is kaptam egy cuki szíves borítékban.

A L'Elbolario egy olasz cég, 1978 óta készítenek natúrkozmetikumokat és parfümöket. Nagy hangsúlyt fektetnek a gyógynövények hagyományainak tiszteletére ezt ötvözik a modern kutatásokkal, fejlesztésekkel. Az állatkísérleteket a kezdetek óta elutasítják és a gyártási folyamatok környezetre gyakorolt hatását minimalizálják. Megújuló energiaforrásokat használnak fel, és a rövid beszerzési lánc alapján a fitokozmetikumok és illatszerek egyenesen az előállítótól érkeznek a szaküzletekbe. 


Bepróbálkoztam egy narancsos parfümmel, az Accordo Arancio mandarin, keserű narancs és vanília illatjegyekből áll. Első fújásra abszolút nem tetszett, majd néhány perc után egy nagyon friss, fanyar illatot éreztem amiben volt némi púderesség is. Szinte uniszex illatnak mondanám, abszolút nyárias és nem émelyítően gyümölcsös. Egész napra sajnos nem marad meg az illata, legalábbis én nem érzem magamon este már. De amúgy kellemes illat, nappalokra tökéletes. Most már nagyon megbarátkoztam vele, sőt, több bókot is kaptam és kérdezgették, milyen parfümöt használok.


Ezt a hársfavirág illatú roll on parfümöt ajándékba vettem, de természetesen én is megszagolgattam. Tökéletesen természetes illata van, érezni a hársfát, de nem annyira direkt, inkább olyan mintha belépnél egy tiszta szobába aminek nyitva az ablaka és kintről behozza a hársfaillatot a szellő. Szóval tiszta és friss és diszkrét és finom.


A nagy kedvencem a Dolcelisir parfüm nádcukor, kakaó és bodzavirág illattal furcsának hangzik és furcsa is :) Nekem valami érzéki, trópusi éjszaka jut róla eszembe, de a melegségbe valami fanyarság, nyersesség is vegyül. Nagyon érdekes és komplex illat, ezt vagy nagyon szereti vagy ki nem állhatja valaki. Nekem bejön és ennek a tartóssága is kitűnő, úgyhogy remek vétel volt. 


Ez az almás-mandarinos ajakápoló ajándékba járt a rendelésem mellé, nagyon finom az illata, elsőre beleszerettem :) Finom, puha ajkakat varázsol és bár lip gloss van ráírva szerintem egy egyszerű ajakbalzsamnak felel meg.



Ami még megmelengette a szívem, hogy mellé kaptam egy ilyen gyönyörű kis borítékot amiben különböző minták lapultak: tusfürdő, bőrradír, parfüm, arckrém. Nagyon kedves és figyelmes dolog!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...