2017. május 18., csütörtök

JOY-Napok haul



Sejtettem hogy túl nagy vásárlási roham nem fog összejönni, nem volt most időm körülnézni az üzletekben, de kárpótolt az online vásárlási lehetőség :) Így a Douglas és az Aromax webáruházban válogattam magamnak ezt-azt.

A Douglasban utazó méretű tusfürdőket szerettem volna venni és a kedvenc körömlakklemosómból betárazni, ami sajnos már elfogyott, úgyhogy azt majd máskor. Meg kerestem egy olcsóbb, nem túl nagy méretű szemhéjpúder palettát is. A többi a pillanat hevében csatlakozott a kosaramhoz. Például az illatgyertya, mert ha valahol van illatgyertya, akkor kell venni illatgyertyát...:))


Néhány rózsaszín apróság a Douglas sajátmárkás termékei közül:

Raspberry Macaron illatgyertya ( finom )
Cotton Candy mini tusfürdő ( finom, de sokkal inkább hasonlít pille mint vattacukorra )
Cotton Candy kézkrém


Beauty of Hawaii mini tusfürdőhab makadámia és monoi olajjal - ennek valami brutál finom trópusi illata van!


Aztán felfedeztem még ezt a csillogó arany-fehér fürdőszivacsot, ami nyilván kellett, plusz a praktikus hullámcsatokat műanyag dobozban


Az Aromax webáruházban 30% kedvezmény volt, ott még jobban is bevásárolhattam volna, de most csak egy szérum kellett és mellé még kiválasztottam egy szúnyog- és kullancsriasztót is


Szinténa  Douglas webshopban vettem ezt a szemhéjpúder palettát a kellemes tavaszi színek és a praktikussága miatt


A vásárlás befejeztével bejelöltem hogy kérem az ingyen termékmintát, erre kaptam ezt a Clinique Moisture Surge tasakot, és valamiért ezt a mini sminktáskát is, ami egyébként elég jól néz ki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...