2017. május 5., péntek

Clinique Chubby Stick - Heaping hazelnut



Azt hiszem megtaláltam a számomra tökéletes nude árnyalatot tavaszra. Mindig is tetszettek a világos barnás nude rúzsok és ennek megfelelően keresgéltem a Notino webáruház oldalán amikor rábukkantam a Clinique Chubby Stick színezett ajakbalzsamokra. Amikor megjelent a Clinique kínálatában, engem valamiért hidegen hagyott, most viszont nagyon tetszett a stílus, a praktikussága és hát, ez a szín. Úgy döntöttem teszek vele egy próbát.




Ez egy szuper hidratáló enyhén színezett ajakbalzsam, mangó és shea vajjal ami tökéletes komfortérzetet biztosít az ajkaknak. Teljesen természetes hatású színt ad, ezért nekem a hétköznapokra gyors és könnyen bevethető megoldás. 




A szín egyszerűen tökély, nagyon finom kis nude. A fedése enyhe, de ennek ez a lényege, épp egy kis leheletnyi szín és puhaság a szánknak. Illata nincs, legalábbis én nem érzek magamon semmit. 

Ha kezd elfogyni akkor csak tekerni kell az alján és ismét használható.




Szerintem az ápoló összetevőkkel szép telt ajkakat csinál, nem túl csillogó inkább diszkrét és lágy a végeredmény. Az meg hogy mennyire könnyen felvihető külön jó pont, ezzel a kis dundi ceruzával gyorsan megvan a dolog. Remek megoldás azoknak akik nem akarnak mindennap erőteljesen rúzsozni, de mégis vágynak egy kis színre amivel nincs sok meló :)

Nem tart egész nap, ahogy bármelyik ajakbalzsamot, ezt is célszerű újra felvinni napközben, étkezések után például - úgyhogy érdemes bedobni a táskánkba, hogy mindig kéznél legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...