2017. április 24., hétfő

Lookfantastic Beauty Box - 2017.április




Igazi tavaszi külsőt kapott az áprilisi Lookfantastic Beauty Box és csupa természetes kozmetikummal lepték meg a feliratkozókat, a megújulás és a természetes szépség kiemelésének jegyében.




A doboz tartalma:

Vitamasques Pomegranate Fátyolmaszk - 1 db
Omorovicza Tisztító Hab - 25 ml, utazó méret
Mádara Mini Smart Day Cream - 20 ml, utazó méret
Alterna Caviar CC krém hajra - 25 ml, utazó méret
Merci Handy Hand Cleansing Gel - 30 ml, teljes kiszerelés
ThisWorks Perfect Legs Skin Miracle - 10 ml, minta
Laura Geller Balance and Brighten Foundation - 1.8 gr, utazó méret




Az Alterna Caviar CC leave in hajkondicionálóról már sokat hallottam, nem is gondoltam volna hogy lesz lehetőségem kipróbálni, úgyhogy remek! Kaviár kivonatot és C vitamint tartalmaz valamint növényi hatóanyagokat a fényes és puha hajért. A teljes kiszerelés egyébként 26 Fontba kerül és gyakorlatilag csak jó értékeléseket találok róla.


Ezt először bronzosítónak néztem, a fene se gondolta volna, hogy egy alapozó...Ez a Laura Geller Baked Foundation az első ilyen jellegű termék ami a kezembe került. Ez egy antioxidánsokat tartalmazó por állagú alapozó, hát kíváncsian várom, mire megyek vele :) Meglátjuk mennyire passzol a bőröm színéhez.


Ez a hipercukker Merci Handy kézfertőtlenítő már landolt is a táskámban, cseresznyés illatú és kis helyen elfér és az ilyesmi mindig jól jön!


Mostanában imádom a fátyolmaszkokat, ez a gránátalmás, hidratáló Vitamasques fátyolmaszk is jó helyen lesz nálam. Állítólag a háromrétegű technológiának köszönhetően jobban bejut a bőrbe mint más hasonló készítmények, meglátjuk :) 4 fontba kerül darabja egyébként.


Jaj de megörültem amikor a Lookfantastic szépségdobozt kinyitva azt a feliratot olvastam egy terméken, hogy Tisztító hab! :) Mennyire menőség, hogy a világ sok pontjára eljutott ebben a hónapban egy magyar luxustermék, az Omorovicza Cleansing Foam! Magyar termálvízzel, gyengéden tisztít és hidratál, első használatra beleszerettem. Ez lesz a nyári utazások egyik fontos kelléke azt hiszem, mert nagyon praktikus ebben a méretben. Ebből a teljes kiszerelés 44 Fontba kerül, ejha.


A másik termék ami egyből felvillanyozott a Thisworks Perfect Legs Skin Miracle krémje, alig várom hogy kipróbáljam. Ez egy színezett multivitaminos szérum kimondottan a láb bőregyenetlenségeinek elfedésére. Egységes színt biztosít és elfedi a tökéletlenségeket ( sebhely, visszér, száraz részek stb ) Ez tipikusan olyan kozmetikum amit magamtól nem vettem volna meg, viszont nagyon szívesen kipróbálom. Most hogy lekerülnek a hosszú nadrágok és harisnyák, azt hiszem nagyon jól hasznát veszem majd. Ebből a teljes kiszerelésű termék 33 Fontba kerül.



Egy újabb halk juhét hallattam a Mádara antioxidáns nappali krémje láttán, hiszen már próbáltam a márkától néhány dolgot és mind magas minőségű termék, növényi hatóanyagokkal alaposan megpakolva. Licsi, palástfű valamint moha és páfrány kivonatot tartalmaz. Ez 35 Font lenne, ha teljes méretben venné meg valaki.

Vélemény:

Meglepődtem, nem is számítottam ilyen többnyire natúrkozmetikumos kiadásra és nagyon örülök neki. Olyan márkák vannak benne amiket nagyon szívesen használok, sőt van amire már régóta vágyakoztam hogy kipróbálhassam. Tetszik hogy ismét gondoltak hajra és arcra is,és hogy mennyire praktikus lesz ez a sok utazó méretű termék a tavaszi-nyári barangolások során. Kivétel nélkül mindent fogok tudni használni azt hiszem. Ja és persze megkaptam mellé a szokásos brit ELLE kiadást is, egy kis olvasnivalónak :) Azt már nem is kéne írnom, hogy természetesen arányaiban a dobozban lévő cuccok értéke messze meghaladja a feliratkozásért kiadott kb. négyezer forintnak megfelelő összeget.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...