2017. február 21., kedd

Lookfantastic Beauty Box - 2017. február


A Runway tematikához képest kicsit laposabb lett a februári Lookfantastic Beauty Box doboz mint amire számítottam. De összességében jó kis dolgok voltak benne megint, inkább amolyan bőrápoló, stresszűző csomagocska lett most ez.

Mivel éves feliratkozásom van, nekem ismét csak kb. 4000 Ft-ba került a doboz, ha így vesszük eléggé megérte :)


A doboz tartalma:


  • Borghese Fango Mud maszk - minta, 25 g
  • The Ordinary Natural Moisturizing Factors hialuronsavas hidratáló krém - teljes méret, 30 ml
  • Thisworks Stress Check Breathe In aromaterápiás roll-on - minta
  • Polaar Icy Magic szemápoló - teljes méret, 10 ml
  • Model Co Eye Lites fémes hatású szemhéjfesték - teljes méret
  • MyVitamins Catwalk Queen táplálékkiegészítő - 30 kapszula




A The Ordinary család nemrég került be a Lookfantastic kínálatába és pillanatok alatt elkapkodtak mindent - ugyanis remek minőségű de kedvező árú bőrápolókról van szó. Ezért ennek nagyon örültem, mert ha beválik újra fogom rendelni, sőt, a többi terméket is kipróbálom. Gyorsan beszívódó hidratáló krém, aminosavakat, ceramidokat és hialuronsavat tartalmaz.


A Borghese agyagos maszkja olyan mint egy cuki kávékapszula, egyébként ilyen kiszerelésben is lehet kapni Mud Pods to Go néven. A teljes kiszerelésű maszkok ára elég húzós, úgyhogy igazán örülök hogy kipróbálhatom. Ahogy elnézem akár 2-3 alkalomra is elég lesz. Agyagot, mango vajat, aloe verát és varázsmogyoró kivonatot tartalmaz. 


Számomra mindig egy kicsit fura egy beauty boxban vitaminokat találni, még ha ilyen szépségvitaminról van is szó. Szerintem ezzel a két heti adaggal nagyon látványos javulást úgysem lehet elérni, ez alapján nem tudom eldönteni hogy mondjuk szükségem van-e rá. A Catwalk Queen egyébként a bőr és haj egészségéhez járul hozzá.


Ismét egy remek dolog, egy szemápoló a sötét karikákra, fáradt szemre. A Polaar Icy Magic a karikák és duzzanatok eltüntetésén kívül azt is ígéri hogy stimulálja a szempilla növekedést is, na ez érdekes!


Egy ilyen bronzos, fémes szemhéjfesték mindig jól jön. A Model Co sminktermékével azért sikerült egy kis glamúrt becsempészni a dobozba :) Az eredeti ára csak ennek az egynek 15 Font, ami a normál, kedvezmény nélküli ára a Lookfantastic Beauty Boxnak!


Régóta nézegettem a Thisworks termékeket, de mindig pénzkidobásnak éreztem volna ilyesmire áldozni. Épp ezért remek, hogy találtam egy ilyen kis roll-ont a mostani dobozban. A pulzuspontokon használva be kell lélegezni és azonnal segít a stresszt csökkenteni. Meg persze nekem rögtön eszembe jutott az is, milyen jól jöhet egy fullasztó sorban álláskor, vagy nyáron ha kell egy kis felfrissülés. Eukaliptusz és levendula illatával azonnali felüdülést nyújt.


Összességében elégedett vagyok, főleg a hidratáló és a szemápoló tetszik, mindegyiknek jó hasznát fogom venni, a fémes szemhéjfesték is nagyon kedvemre való. Az agyagos maszkokra mostanában rákattantam, úgyhogy azt is alig várom hogy kipróbáljam. A vitamin és az aromaterápiás roll-on kicsit haszontalan apróságoknak tűnnek, de azért ezek sem vesznek kárba :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...