2017. február 28., kedd

Klorane Avoine száraz sampon minden hajtípusra


Korábban már használtam Klorane Avoine száraz sampont és tudtam hogy a legkíméletesebbek közé tartozik, de az új verziója minden eddiginél szuperebb! Eddig is nagy figyelmet fordítottak a környezetvédelemre, de most ráadásul aeroszol mentes kiszerelésben is kapható ami elég ritka egy ilyen jellegű terméknél. A Notino kínálatában bukkantam rá.



A Klorane Avoine évtizedek óta az egyik legkedveltebb száraz sampon. Személy szerint nekem az tetszik benne a legjobban hogy kíméletes a hajhoz, nem irritálja a fejbőrt és nem hagy semmilyen ragacsos érzést. Az illata pedig diszkrét, nem zavaró.

Zabkivonat tartalma segít fenntartani a fejbőr természetes egyensúlyát, védi a hajat a kiszáradástól. Rizskeményítő tartalma pedig segít tisztán és frissen tartani a frizuránkat.

Gyengéd púderes formula, szulfát, parabén és szilikonmentes. 


Nagyon újszerű a használati módja, el kell csavarni a kupakot amíg hozzá nem férünk a kifújóhoz, majd a flakont két oldalról megnyomva tudjuk ezt a finom port a hajunkra fújni. Hamar meg lehet szokni.


Ne lepődjünk meg hogy ez a finom púder gyakorlatilag nagy fehér foltokat hagy a fejünkön amit aztán kézzel és kefével alaposan el kell dolgoznunk. De szerencsére teljesen nyomtalanul eloszlatható, a felesleges zsírt pillanatok alatt szívja fel és nem lesz ragacsos, nem tapasztja össze a hajszálakat. Látható volument is ad. Egyik délután ezt használtam a hajamra majd egy kontyban összefogtam a fejtetőn és este még el is aludtam benne így - reggel amikor kibontottan a hajam egy dupla mennyiségű édesen meghullámosodott sörény díszelgett a fejemen, persze ez inkább vicces volt :) Viszont továbbra is matt és külsőre puhának tűnő hajam volt - csak tapintásra lehet érezni némi textúra változást.


Szóval ami a legjobb benne, hogy nem ragad, nagyon hatékony, kevés összetevőből áll, nem irritálja a fejbőrt, környezetkímélő és volument is ad. Hátránya egyedül a kicsit magasabb ár és a hosszabb eldolgozhatóság - de aki kedvet kapott hozzá, próbálja ki és eldöntheti, megéri-e. Nekem megérte!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...