2017. február 14., kedd

Friss! Kozmetikumok - A Legszebb Arcod Instant szépségmaszk



Felbuzdulva a por állagú maszkokkal kapcsolatban meg is rendeltem egyet a Friss! Kozmetikumoktól. Ez az instant szépségmaszk teljesen tartósítószer mentes. Fehér agyagot tartalmaz és lótusz port, melyet az ayurvédában bőrtónus javítóként használnak. Ezen kívül van benne fagyasztva szárított méhpempő ami a kollagéntermelést serkenti, valamint kiváló ránctalanító hatásairól ismert csipkebogyó olaj, de nem maradhatott ki belőle a gyógyító aloe vera és a hialuronsav sem. Az illatról geránium illóolaj gondoskodik.


Az állaga finom homokszerű, pont jól el lehet dolgozni. Kb. 1 teáskanál port kell egy kis tálkában 1-1,5 teáskanál vízzel elkeverni - nagyjából joghurt sűrűségűnek kell lennie. A szemkörnyéket kihagyva a tiszta arcbőrre kell felvinni. 5-15 percig kell hatni hagyni. Végül langyos vízzel leöblíteni, esetleg nedves vattakoronggal eltávolítani.


Így néz ki elkeverve:


Először jövök a negatívumokkal, amik egyébként a végeredmény szempontjából nem számítanak:

Hogy szerintem rendkívül kellemetlen a szaga, férjem szerint "finom gyógynövényes illata van". Most nem tudom hogy férjem nagyon PC vagy én vagyok túlérzékeny, de nekem nagyon nem jött be. Viszont jobban zavarna, ha telepakolták volna mű illatanyagokkal, úgyhogy ezen könnyedén felül tudtam emelkedni. A másik hogy baromi nehéz lemosni, én simán langyos vízzel próbáltam, de legközelebb bevetem a nedves vattakorongokat az biztos. Viszont szerencsére ez sem von le semmit a maszk értékéből.

Mert a maszk nagyon tud.

Nem vártam csodákat, csak egyszerű szokásos bőrápolásra gondoltam, ehhez képest annyira selymes, puha, angyalian üde lett a bőröm, hogy nem bírtam félpercenként nem hozzányúlni az arcomhoz! A bőrképen, tónuson is javít, szerintem enyhén összehúzza a pórusokat és biztos vagyok benne hogy hosszú távon is segít a bőrt regenerálni. De az azonnali hatás az ami miatt én imádni fogom ezt a kencét. Akármilyen száraz, nyűgös, nyamvadt lehet a bőröm, ha ezt felteszem utána pihepuha lesz és kész....

A hatása kitűnő, a hatóanyagok eszményiek, az ára pedig nagyon korrekt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...