2017. február 2., csütörtök

5 por állagú arcpakolás


Nemrég fedeztem fel ezeket a por állagú többnyire agyagot tartalmazó pakolásokat és nagyon tetszik az ötlet, hogy magam keverhetem ki mielőtt felviszem. Ráadásul így valószínűleg tovább el is áll, sőt a tartósítószer a vízmentes formula miatt akár ki is maradhat belőlük. Tehát többnyire kevés és természetes alapanyagból állnak, tényleg csak az van benne ami kell - a vizet mi adjuk hozzá használat előtt. Felkutattam néhányat a hazai kínálatból, ezek közül egyet meg is rendeltem, ha kipróbáltam írok majd róla:



fehér agyagot, lótuszport és liofilizált méhpempőt és aloe vera port tartalmaz




Kombinált és zsírosodásra hajlamos bőrre különösen ajánlott.

Barna agyagot, parajdi sót, zabpelyhet tartalmaz, a csokoládé pedig létfontosságú tápanyagokkal és antioxidánsokkal járul hozzá a bőr szépségéhez




Fehér agyagot, banánport, ananászport és kecsketej port tartalmaz - értékes gyümölcssavak és tápanyagok a tündöklő arcbőrért





Fehér agyagot, rózsa és levendulaolajat és zabpelyhet tartalmaz - arctisztítóként és arcpakolásként is használható




Zöld agyagot, zöld tea port, kurkumát és manuka olajat tartalmaz - segít normalizálni a faggyúműködést és csökkenteni a pattanásokat






2 megjegyzés:

  1. nagyon idegesítő az előugró ablak, egyébként én az aok por állagú arcmaszkját imádom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az melyik? Be tudnád linkelni nekem? Kipróbálnám, ha szerinted is jó. Bocs az ablakért, más még nem szólt, de ha többeket zavar, akkor le fogom szedni.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...