2017. január 16., hétfő

Remington hajsimító kefe


Már megszokhattuk a Remingtontól hogy az elsők között rukkolnak elő újdonságokkal és egyre szélesebb kínálatból válogathatunk. Ez a Remington CB7400 hajsimító kefe arra hivatott, hogy lerövidítse és sokkal könnyebbé tegye a hajegyenesítéssel töltött időt. Egyesíti magában egy hajvasaló hatékonyságát és a kíméletes formázást.

Én őszintén szólva mindent nagy örömmel üdvözlök ami kicsit is segít időt spórolni a reggeli készülődésnél, mert egy alkalmibb eseményre szívesen szánok sok időt, de a hétköznapi rohanásban óriási segítség egy ilyen készülék.


Ez egy elektromos hajkefe, antisztatikus, keratinos kerámia bevonattal, forgópántos vezetékkel és három hőmérséklet beállítási lehetőséggel. Fél perc alatt felmelegszik és ezzel biztosan nem fogjuk megégetni magunkat, mert csak a kerámialapos sörték bocsátanak ki hőt.



A három fokozat közül én a másodikon szoktam használni.


Sokkal könnyebb ezzel dolgozni mint egy hajvasalóval. A megszárított és kifésült hajon egyszerűen tincsenként lassan áthúzom. Jobban fogja a hajat ha belülről kifelé fésülünk vele, de én így kívülről is szeretem, úgy hogy megfogom a tincs végét és végighúzom rajta. Amin először meglepődtem, hogy kicsit nehezebb mint első látásra tűnt, de természetesen lazán lehet tartani egy kézben. Tulajdonképpen a használatra elég jól rá lehet érezni már az első alkalommal is. Az pedig már az alábbi képen is látszik, hogy mennyire hatékony:


A tövekhez is sokkal könnyebben hozzá lehet férni vele, így a haj egész hosszában tökéletesen kisimítható. Ráadásul a végeredmény: szép, csillogó, ápolt tincsek. Abszolút kíméletes!

Az utolsó képen látszik a végeredmény. Az én hajammal tényleg csodát tett, hajszárítás után általában még messze vagyok a szalonképességtől - ami a frizurámat illeti - de ezzel a szuper elektromos hajsimító kefével percek alatt sikerült megzaboláznom:


Szerintem egy fokkal természetesebb a hatás mint hajvasalóval, és sokkal egészségesebb a hajunknak.

A Remington CB7400 hajsimító kefét többek között a MyBeautyTools webáruházban is megvásárolhatjátok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...