2016. november 21., hétfő

Palmolive - Chocolate Passion tusfürdő


A DM-ben bukkantam rá erre a fenomális tusfürdőre. Korábban nem nagyon használtam Palmolive termékeket, de most áldom az intuícióm hogy odanyúltam ezért a polcra :) 


Volt ugyanis nekem egy másik nagy kedvencem csokoládé témakörben, méghozzás a TBS Chocomania tusfürdője, ami ennél jóval drágább volt, ráadásul sajnos megszüntették, így már nem is lehet hozzájutni. 



Azóta is kutatok valamit ami legalább részben hasonlít hozzá. De nagyon béna csokoládé illat utánzatokba botlottam, valahogy egyik sem volt az igazi. Úgyhogy nem is voltam felkészülve a meglepetésre, de ez a Palmolive Chocolate Passion pontosan ugyanolyan illatú mint a The Body Shop Chocomania! Óriási juhé!


Ráadásul krémes, finom, gyengéd a bőrömhöz. Talán az illat tartóssága nem annyira komoly mint a Chocomania tusfürdőnél, de tulajdonképpen egyik sem érződik néhány óránál tovább. Nem szárít, bár engem egyik tusfürdő se szokott. 

Egyedül azt nem értem miért nevezték el úgy, hogy "Body Butter Wash" ez nekem így képzavar, nem áll össze a dolog. A testvajak ugye általában pont sűrűek, szinte kemények a testápolókhoz képest, ezt nehéz elképzelnem egy tusfürdőben. Mondjuk tényleg gazdagon krémes és sűrű, de azért nem olyan mint egy testvaj. Persze ez aztán igazán nem okoz gondot, csak mosolyogtam rajta egyet. A lényeg hogy mennyei csokoládé illatba burkol tusolás közben, és az ára nagyon kedvező! Imádom.


Tipp: zuhanyszivaccsal sokkal könnyebb eloszlatni, pompás habot kapunk így

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...