2016. szeptember 28., szerda

Osis+ Refresh Dust volumennövelő száraz sampon








Mostanában nagyon megkedveltem a Schwarzkopf Professional Osis+ hajformázó termékeit, azok közül is kiemelkedőnek tartom ezt a száraz sampont. Az Iparfüméria webáruházban ráadásul nagyon kedvező áron beszerezhető, legtöbbször onnan szoktam ilyesmit rendelni.




Több dolog miatt is nagy kedvencem lett:

1. Szuperhatékony
2. TÉNYLEG volumennövelő
3. Nincs kellemetlen "szárazsampon" illata
4. Könnyen eldolgozható
5. Jó ár/érték arány

A szárazsamponokkal általában az a bajom, hogy nem tetszik az illatuk, illetve hogy pár óráig megszüntetik a zsíros haj érzetet, de később ragacsosés/vagy összegubancolódott fürtökkel fizetek ezért.... Vagy rendesen frissítik a hajat, vagy szépen növelik a tömegét - a kettő együtt csak kevés terméknél működik. Főleg azért mert manapság sok volumennövelő porba hajlakkszerű anyagot is tesznek a megfelelő tartásért és attól meg mindenképp összetapadnak  a hajszálak egy idő után.

Ezért teljes megkönnyebbülés volt számomra az Osis+ Refresh Dust használata mert ez egyesíti magában a jó öreg brutál száraz sampon és a legjobb volumennövelő porok előnyeit. A szokásos módon kell használni, kb. 20 centiről a kezelendő területre fújni, majd várni egy kicsit és kézzel kicsit eloszlatni, végül kifésülni. Először szerintem ijesztő hogy mennyire fehér lesz a hajunk ( ez a régimódi rész ) viszont meglepően könnyen eloszlatható és semmi, de semmi nem marad a fehérségből. Az hogy mennyire frissíti a hajat elképesztő, még másnap is normál állagú lesz tőle. Sőt, megfigyeltem, hogy míg egyéb száraz samponoknál másnapra garantált a totálkóc és totálgubanc, ennél gyakorlatilag inkább Brigitte Bardot féle szexi textúrát kap a frizurám másnapra. Tehát a volumennövelő hatás is tartós és a frissítés is. Hát, nekem ez bőven elég, pont ilyesmit kerestem!



A gazdaságos kiszerelés miatt nagyon sokáig elég, teljesen megéri az árát, nem kell belőle sok. Már egy jó ideje használom és még szinte tele van szerintem.


A következő fényképeken megpróbálom bemutatni a hatásmechanizmust ( képek készítési körülményei: még a reggeli kávé előtt, félig "mostébredtem" hajjal, összevissza fényviszonyok között, kómában )



Jó alaposan fújkáltam itt szándékosan hogy lássátok milyen szépen eltűnik majd a fehérség. ( igen, kicsit homályos...:)


Ez még csak a kézzel eloszlatott verzió, már nyoma sincs a fehér részeknek


Ez pedig a kifésült változat,  (hátul  feltűnik a kócos oldal amihez még nem nyúltam- mert csak az egyik oldalon fújtam be.) Szerintem abszolút látszik hogy szinte megduplázza a haj tömegét és ráadásul puha és egységes a végeredmény. Semmi túl matt vagy sprőd textúra, semmi ragacsosság, csak frissnek tűnő haj, hozzáadott  volumennel :)

( a hajam színe azért tűnik mindegyik képen másnak mert összevissza forgolódtam a fényben az ablaknál és persze nem állványról, hanem kézzel ügyeskedve fotóztam :))

Biztosan fogok még más száraz sampont is kipróbálni, hogy mindegyikről beszámolhassak itt a blogon, de az eddig próbált termékek közül ezt tényleg kiemelkedően hatékonynak tartom és nagyon elégedett vagyok vele. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...