2016. szeptember 20., kedd

Lookfantastic Beauty Box - 2016. szeptember



A szokásos havi Lookfantastic Beauty Box feliratkozásom megérkezett, most ez egy születésnapi kiadás volt. Emiatt persze valami extrára vagy meglepetésre számítottam, de lássuk mit is rejtett a doboz!

Ha esetleg valaki még nem ismerné ezt a szépségdobozt, a Lookfantastic kozmetikai webáruházban iratkoztam fel az éves szolgáltatásra így havonta kapok egy ilyen meglepetés boxot, körülbelül 4000 Ft-ért, ez a Font árfolyam miatt néha változik, most például 4.057 Ft-ot vontak le a számlámról. 



Első pillantás a tartalomra, már annak örültem hogy a fekete papírforgács helyett most zöld van, mert mindig tiszta fekete volt minden - a legjobb a fehér lenne :) Nos, így elsőre nem éreztem túl tömöttnek a dobozt....



Bareminerals Moxie rúzs - utazó méret
Argan Liquid Gold Multi-Tone BB krém - minta, 10 ml
Lord and Berry strobing ceruza - utazó méret
Bliss zsályás citromos testvaj - utazó méret, 30 ml
Christophe Robin tisztító sampon - utazó méret 75 ml
Gatineau Collagene Expert szemmaszk - 1 db




Az Argan Liquid Gold BB krémnek örültem, annak hogy bio argán olajat tartalmaz meg pláne, mert argán olajat korábban már használtam arcápolásra és elégedett voltam. Így mondhatjuk hogy ez a BB krém anti-aging hatással is bír. A legfőbb gond az ilyen mintákkal általában a szín, hogy vajon tudom-e majd használni. Nos, ennél nincs ilyen probléma, mert a leírás alapján igazodik a bőrszínhez és egyenletes, természetes fedést ad. Megnéztem a webáruházban, brutál drága a teljes kiszerelés, 30 ml 70 Fontba kerül, ez azt jelenti hogy ez a kis tubuska kábé 23 Font, ami a mai árfolyamon kábé 8.000 Ft. Dupla annyi amennyibe a szépségdoboz került. Szóval itt ennél a pontnál kicsit megenyhültem amiért nem volt annyira hiperszülinapi ez a kiadás. Örülök hogy kipróbálhatok olyasmit, amiért soha nem adtam volna ki teljes árat :)


A Gatineu márkától egyszer régen már próbáltam egy krémet és az zseniális volt, szóval ez szintén igazi kényeztető meglepetésnek tűnik. Egyedülálló kollagénes szérumal átitatott szemápoló párnácskák  - hát, ilyet se vennék magamtól 36 Fontért 6 db-ot. Mondhatjuk hogy ez is egy kipróbálandó kincs :)


A Bliss zsályás-citromos testápoló kellemes és enyhén unalmas apróság, jobban örültem volna valami ősziesebb illatnak, de természetesen el tudom használni. Bliss cuccok elég gyakran vannak tölteléknek a Lookfantastic szépségdobozokban, tőlük izgalmasabb lett volna esetleg az oxigénes maszkjukból egy utazó méret, vagy ha már testápoló akkor a feketeribizlis-szantálosnak nagyon örültem volna!


A Christophe Robin márka ismeretlen számomra, úgyhogy juhé újdonság! Ilyenkor a hidegebb hónapok beköszöntével pedig sokaknál alapvető probléma a korpás fejbőr amire megoldást kínál ez a termék. Jujubafa és cseresznyevirág kivonatot tartalmaz. Nyugtatja a fejbőrt, ideális a zsírosodásra hajlamos hajtővel és száraz hajvégekkel rendelkezők számára ( például nekem :) Ebből a teljes méret - 250 ml - 28 Fontba kerül.


Lord and Berry sminktermékek is gyakoriak a Lookfantastic dobozokban, most egy strobing highlighter ceruza került bele. Tökéletes árnyalatnak tűnik, krémes és könnyű. Mindenképpen kipróbálom majd.



A Bareminerals Moxie rúzsok közül egy másik árnyalat már szerepelt az egyik kiadásban, ez most Get Ready fantázianévre hallgat és egy szuper hétköznap is jól használható rózsaszín. Megfelelően pigmentált és finom krémes.

Első körben csalódott voltam, mert többet vártam egy születésnapi kiadástól, valami nagy durranást, plusz meglepetést - valamit ami csakis egy születésnapi dobozba való. Mondjuk az tény hogy jól válogatták össze mert most a bőr és hajápolási termék mellé sminkek is kerültek, méghozzá jól használható termékek. Alaposabban megvizsgálva a doboz tartalmát viszont feltűnik, hogy többségében elég drága cuccok kerültek bele, igazi kényeztető meglepetések. Szóval volt itt koncepció csak inkább minőségi tartalomra és nem annyira a vakításra mentek. Úgyhogy kisebb fontolgatás után végül is elégedett vagyok azt hiszem. ( Tudom mi lett volna még jó bele, egy mini illatgyertya vagy egy parfümminta! Esetleg valami gáláns kedvezménykupon! )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...