2016. szeptember 22., csütörtök

Deep Steep Rosemary and Mint kézmosó hab


Emlékszem hogy mennyire le voltam nyűgözve amikor egy wellnes központban először használtam habszappant :) Teljesen odavagyok érte azóta is és ha tehetem otthonra is ilyet vásárolok. Ezt a fajtát az Iherb webáruházban szoktam rendelni, szuper lenne ha itthon is lehetne ilyet kapni.

Nagyon sokféle kombinációban elérhető: grapefruit-bergamott, mandarin-dinnye, levendula-kamilla, mangó-papaya, citromfű-jázmin, rozmaring-menta.

A Deep Steep termékeit nem tesztelik állatokon, nem használnak génmódosított alapanyagot és természetes anyagokkal tartósítják.
Összetevők:

Organic Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice*, Organic Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Organic Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Coco Glucoside, Glycerin (Vegan), Rice Protein, Aroma, Panthenol (Vitamin B5), Citric Acid.


Krémes-habos csoda! Mindenki aki nálunk jár és kipróbálja, azonnal rákattan. Egy igazi élménnyé varázsolja a szimpla kézmosást. Nem szárít, nagyon kellemes érzés a használata. Tökéletesen eltávolítja a szennyeződéseket, az aloe vera kivonat ápolja a kéz bőrét, a menta és rozmaring kivonatnak pedig antibakteriális hatása is van. Igazi kényeztetés!

Az illata meg egyszerűen csodálatos, tökéletes keveréke a rozmaringnak és mentának, frissítő és nagyon jóleső.


Az ára kb. 7 dollár és viszonylag sokáig elég. Nagyon szeretem, szívből ajánlom mindenkinek aki nem akar kemikáliákkal megpakolt kézmosót használni, de érzékeny bőrűeknek is jó lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...