2016. augusztus 19., péntek

Isadora Wonder Nail - Peach on the beach


A Douglasban a múltkor volt egy kis akció Isadora meg Anny lakkokra úgyhogy vettem pár új színt. Az egyik közülük egy igazi nyári lakk, a Peach on the beach az Isadora új kollekciójából. Narancsos szín apró csillámokkal. 


Szerencsére az Isadoránál a wide brush nem olyan böhöm ecsetet jelent amivel képtelenség normálisan körmöt festeni, ez abszolút kényelmes, kézreálló és megfelelő mennyiséget vesz fel. Bár sűrű lakknak tűnik, minimum két réteg azért kell belőle. ( én is annyit használtam )


A tartóssága kiemelkedően jó, egy hétig simán bírja és akkor sem látványosan kezd el lekopni, hanem a körömvégeknél, alig láthatóan kicsit pattogzani kezd.


Nagy kedvencem lett ez a csillogó szín, szerintem nyárra tökéletes. Nagyon tetszik ez a derengés jellegű csillámlás is, nem túl direkt, mégis figyelemfelkeltő. A minőségével is nagyon meg voltam elégedve! Azt gondolom a hasonló árú lakkok között elég rendesen megállja a helyét.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...