2016. július 26., kedd

Matrix Style Link Smooth Setter hajsimító krém


Legutóbbi Iparfümériás hajápoló keresgélésem során bukkantam rá a Matrix Style Link Smooth Setter előkészítő-hajsimító krémre. Néhány Matrix terméket már korábban használtam és nem okoztak csalódást, így ebben is bíztam.

A Matrix professzionális hajápoló és hajformázó termékeket kínál minden hajtípusra és azon belül is a legváltozatosabb frizurák megalkotásához - elsődlegesen fodrászatok számára. Persze több olyan márka van ami a hajszalonokat célozza, de a legtöbb helyen tényleg Matrixot használnak, mert működik, megfizethető és folyamatosan megújul a kínálata. 



A Smooth Setter egy előkészítő krém, ami egyrészt segít kifésülni a hajat és egy kevés tartást is biztosít. Ha valakinek hajlamos szárítás után összevissza szállni a haja - ezt értékelni fogja. 

A törölközőnedves hajra kell felvinni ( pici kell belőle ) és eloszlatni, majd kifésülni. Ezután még egyéb formázó terméket is lehet használni. Ha nem akarom különösebben beszárítani a hajam, akkor csak fújok egy kis volumennövelőt a hajtövekre a Smooth Setter után és kész.



Amit ígér: szatén finis és hosszantartóan puha és sima haj. Nos arra nem jöttem rá, hogy a szatén finis alatt mit értenek, de valóban simább, könnyebben kezelhető és valahogy lazább a hajam tőle. Sokkal kevésbé szállnak összevissza a hajszálak. Én azt vettem észre, hogy minden alkalommal gondolkodás nélkül nyúlok érte, úgyhogy mondhatjuk hogy beépült a hajformázási rutinomba. Azt hiszem alapcucc azoknak akik hasonlóan vékonyszálú, repdesős hajjal bírnak mint én.



Egyébként egy fehér krém, ami tökéletesen könnyedén eloszlatható és tényleg kevés kell belőle.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...