2016. július 1., péntek

Heti Miegymás - Két aktuális szépségdoboz

Egy már jól bevált szépségdoboz következő kiadására szeretném felhívni a figyelmet illetve egy abszolút újdonságra, ami nekem nagyon tetszik:

Először is a Pixiboxról pár szót. Szerintem kiemelkedik az itthon elérhető szépségdobozok közül, minőségben, ötletességben egyaránt, türelmes és segítőkész a vevőszolgálat, a tájékoztatás is korrekt. Úgy érzem egy olyan csapat áll mögötte akik a visszajelzéseket figyelemmel kísérik és mindig törekednek arra, hogy a vevők elégedettek legyenek. Ráadásul a kínálatuk is folyamatosan megújul, most már három kiadás elérhető, ezek közül a Pure by Pixibox következik nemsokára, ami natúrkozmetikumokat tartalmaz. Szerintem erre a kiadásra érdemes lesz lecsapni, mert izgalmas új márkák lesznek benne!


Az előzetes információk alapján az alábbi márkákra (is) számíthatunk:


  • ABURA - kézműves natúrkozmetikumok Pécsről
  • HERBioticum 
  • Magister ( juhú!)
  • Vaipani ayurvédikus kozmetikumok
Érdemes regisztrálni a pixibox.hu oldalon, hogy értesülhessetek a nyitásról!


Aztán az újdonság, amit szuper ötletnek tartok a Men's Stuff, az elős hazai szépségdoboz férfiaknak! Most lehet fanyalogni, hogy minek a pasiknak ilyesmi, de szerintem a legmacsóbb macsónak is van egy Axe deója meg borotválkozás utáni arcszesze, úgyhogy ne gondoljuk hogy ők nem használnak kencéket meg illatokat. Sőt, szerintem nagyon is érdekli őket, láttam én már a DM-ben szakállas, tetkós, izmos csudaférfit hosszasan válogatni a kozmetikumok között. Úgyhogy biztos vagyok benne hogy egyre többen vannak akik igenis szívesen próbálnának ki újdonságokat, sőt akár natúrkozmetikumokat is. Ajándékba meg egyszerűen zseniális ötlet szerintem :) Szóval biztos vagyok benne, hogy ez a doboz is nagyon népszerű lesz - ráadásul nagyon izgalmas márkák lesznek a júliusi kiadásban:



  • Coconutoil Cosmetics
  • Organique
  • touchland
  • Naobay
  • Paula's Choice ( bárcsak valamelyik nőiben is lenne tőlük ez+az, már most irigykedek...:)
Összesen 6 db prémium minőségű termék lesz benne ebből 2 teljes kiszerelésű! Mindez házhoz szállítással együtt 5.430 Ft-ért rendelhető és természetesen a doboz kiszállításakor, utánvéttel lehet fizetni. 

Itt tud rendelni akit érdekel, még van pár dobozuk készleten.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...