2016. június 24., péntek

Első nyári leárazás haul


Ez egyáltalán nem volt szándékos, de úgy nézem itt csík és fekete-fehér túltengés van :) 


Először csak úgy volt hogy a Takkoba ugrok be picit, mert pont ott mentem el mellette és ritkán szoktam amúgy bemenni. Ott ezt a nem túl nyári, de nagyon kis édes pulcsit vettem, bő ujjakkal. ( 2.500 Ft )

Aztán egyszer csak összefutottam egy barátnőmmel és hát innen ugye nem volt megállás...


A Reservedben nagyon sok és jóféle blúz van leárazva, 2.500 Ft-ért vettem ezt a kellemes pöttyöskét.


Ez egy teljesen egyszerű, könnyű nyári szoknya, imádnivalóan csíkos és nagyon szuper komfortos viselet. A Camaieuben vettem és még leárazva is 6.000 Ft volt - de ez nagyon tetszett, nem hagyhattam ott. Aztóta Instagramon már láthattatok is vele képet, fehér tornacipővel elég édes cucc.


Viszont ez a ruha a Promodban szerintem egyértelműen rám várt, 30%-al volt olcsóbb, így került kb. 8.000 Ft-ba - tudom hogy lesz ott majd nemsokára 70%-os leárazás is, de ez annyira jópofa darab, hogy nem tudtam ellenállni. Most még nem sok nyári ruha volt leárazva, de nemsokára szerintem sor kerül rájuk...


A Mangoban mindenre 50% - kihagyhatatlan! Én ezt a leheletkönnyű, finom blúzt vettem meg 3.500 Ft-ért, de még tudtam volna ezt-azt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...