2016. május 11., szerda

MoYou Enchanted 15 - Szürkés-indás manikűr


Kezdek rákattanni a körömnyomdázásra, szóval most láthattok majd néhány ilyen manikűrt tőlem. Bevallom eddig kicsit tartottam tőle, de kis gyakorlással és a megfelelő kellékekkel felszerelkezve egyre könnyebben megy. Most egy szürke Sally Hansen alapra csillogó zöld BornPrettyStore stamping lakkal nyomdáztam. 

A MoYou egész Enchanted kollekciója gyönyörű, nekem a 15-ös van meg.


Egész szolid és finom lett a végeredmény, azt hiszem jól passzol a szürkéhez ez a csillogó zöld árnyalat.


Azt hiszem fogtok még manikűrt látni az Enchanted 15-ösből, mert tényleg varázslatos :)


1 megjegyzés:

  1. Enchanted nekem is a kedvencem, meg sem bírtam várni, míg behozza a Nailland, tavaly UK-ból rendeltem meg :) Nekem a 16-os van meg.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...