2016. május 4., szerda

MET Gála 2016



Összegyűjtöttem pár jól sikerült megjelenést a pár napja tartott MET Gáláról:


Rosie-Huntington Whitely lélegzetelállító ebben a Ralph Lauren ruhában


Rita Ora Vera Wang ruhája feltűnő és varázslatos


Uma Thurman csodaszép Tommy Hilfigerben


Kate Hudson Versace ruhája tökéletesen ötvözi a klasszikus és modern elemeket


Emma Watson Calvin Klein ruhában szintén biztosra ment


Emma Stone meg elég dögös ebben a Prada ruhában


Nicole Kidman olyan ebben az Alexander McQueen ruhában mint egy éjkirálynő


Rachel McAdams ruháján gondolkodtam pár percig hogy végül is tetszik, vagy nem, de a tetsziknél maradtam ( Valentino )


Ez a Burberry ruha önmagában nem tetszik, de valahogy Naomi Wattson szuperjól mutat



Taylor Swift megjelenése is hibátlan ( Louis Vuitton )


Aztán, hát ....értem én hogy a stylistok próbálják rávenni a sztárokat hogy ne unalmas estélyiben hanem valami izgalmas, eredetibb darabban jelenjenek meg, de ilyenkor szerintem figyelembe kellene venni az illető habitusát, személyiségét illetve azt amit képvisel. Az amiben Lady Gaga magabiztos és önazonos, nem biztos hogy jól fog állni egy kevésbé harsány embernek, szóval nekem nincs gondom azzal ha valaki inkább biztosra megy és valami elegáns klasszikust választ. Mert például ezek az alábbiak mégis hogyan??

Alicia Vikander egy tünemény, de eddig nem volt az a benyomásom, hogy divatdiktátor babérokra törne, ez a szett lehet hogy üt egy Louis Vuitton bemutatón, de ezen az eseményen valahogy nem állja meg a helyét:





Vagy a gyönyörű Selena Gomez, Aki mintha egy Tim Burton filmjelenetből csöppent volna ide:




Dakota Johnson Gucciban - nem mondom hogy gáz ez a ruha, meg jól is áll neki, de nulla tündöklés, kilencvenes évek rajzfilmfigura hangulata van:




Persze olyan is akadt, ahol a "menjünk biztosra" igyekezet unalmas megjelenést eredményezett:


Ezen a ruhán konkrétan el tudnék aludni. Pedig divat a fodor, divat a fémes, divat az ejtett váll- de valahogy egyszerűen unalmas. Rose Byrne Ralph Lauren estélyiben.


 Amber Heard sokkal szebb ennél és sokkal jobban öltöztethető, élettelennek tűnik ebben a szintén Ralph Lauren estélyiben




Képek forrása: Pinterest










5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Gigi és Bella Hadid kimaradtak! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igaz:) Sok mindenki kimaradt, például Chloe Grace Moretz, Sienna Miller, Elle Fanning, Cindy Crawford ők is csinosak voltak. Természetesen Gigi és Bella ruhája is nagyon tetszett! Mindketten nagyon elegánsak voltak.
      Nem akartam túl hosszú posztot, mert igazából rengeteg fotó van, de vettem az adást, legközelebb alaposabb leszek :)
      Akik még szintén kimaradtak: Madonna és SJP szettje is szúrta a szemem kicsit, de náluk megszokhattuk az extravaganciát.

      Törlés
  3. hol marad Claire Danes világító ruhája?:O Blake Lively, Karolina Kurkova és Lorde ruhája is gyönyörű volt egyébként!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, igen, az volt az est fénypontja, szó szerint! Az mindenhol első helyen szerepelt, gondoltam már mindenki látta :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...