2016. április 27., szerda

Dove DermaSpa Goodness selymes testolaj


Most ezzel az olajjal kapcsolatban elsősorban magamra vagyok mérges. Simán, gondolkodás nélkül vettem meg és miért? Mert az van a fejemben a reklámok és hirdetések hatására hogy a Dove törődik a bőrünkkel és a Dove szimpatikus és barátságos stb. Kipróbáltam, kicsit zavaróan gyümölcsös volt az illata és szórakozottan elkezdtem böngészni az összetevők listáját. Szinte semmi nem volt benne amit felismertem volna. Azon tűnődtem, vajon ha ezt a sok furanevű dolgot kitennék tégelyekben és azt mondanák, hogy kenjem magamra, megtenném-e? 
Tudjátok hogy nem vagyok egy natúrkozmetikum mániás, ilyet is, olyat is használok, örömmel kipróbálok mindent. A legjobban azt szeretem, ha valami minél több természetes összetevőből áll és közben hatékony, de nem szoktam húzni a szám ha valami nem teljesen bio meg ilyenek. De azért ez tényleg túlzás, hogy egy testolajban nincs szinte semmi megnyugtatóan természetes összetevő, ennél már az is jobb ha lejárt szavatosságú étolajat kenek magamra...
Elkezdtem az összetevőket ellenőrizni, és elég volt annyit látnom, hogy ásványi olaj, szilikon, szintetikus polimerek, mesterséges illatanyagok és már megriasztott az egész. De hogy teljes legyen a kép, elárulom hogy végül találtam benne természetes összetevőt: homoktövis olajat, ami önmagában egy csodálatos hatóanyag lenne, nem tudom miért kellett hozzáadni egy rakás gyanús adalékot és miért kellett egy mű gyümölcsillattal megfejelni az egészet?? 


Amúgy egy jó állagú és viszonylag hamar beszívódó kicsit nehezebb fajta testolajról van szó, ami egy nagyon enyhe ragyogást is biztosít a bőrnek. Apró csillámok is vannak benne, de nem lesz semmi diszkógömb hatás, csak diszkrét csillogást, fényt ad.


Jól elbánik a száraz testrészekkel is, a térdem még reggel is finom puha volt tőle, pedig ott a legszárazabb a bőröm. De nem tudok eltekinteni a számomra kellemetlenül mű illatától és a mindenféle rosszarcú összetevőtől - úgyhogy nekem ez most nem jött be. Pedig pont azért vettem, mert nem volt kedvem kiadni egy drágább ( egyébként természetes összetevőkből készült ) testolajért több pénzt, így ezt a megfizethetőbb megoldást választottam. De ennyi erővel vehettem volna homoktövis olajat és elkeverhettem volna valamilyen bázis olajjal és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...