2016. március 25., péntek

Heti Miegymás - Csodás, lazítós hétvége Sopronban

Arra gondoltam, hogy a Heti Miegymás rovatban most elviszlek benneteket egy virtuális kirándulásra, megmutatom merre jártam a hétvégén:



Egy tüneményes barátnőmhöz indultam vendégségbe Sopronba és egy baráti összejövetelre is meghívtak, így nem mentem üres kézzel, készültem ajándékokkal ( meg persze sörkiflivel és sajtos rúddal )


Érkezés után a konyhában ilyen édes látvány fogadott :)


Persze én is kaptam ajándékot ha már arra vetődtem, ó de rég vágytam egy ilyen befőttesüvegféle pohárkára, imádom!



Aztán kedves ismerősökhöz érkeztünk ahol ilyen terülj-terülj asztalkám fogadott minket és igazi baráti, mediterrán hangulat


Másnap jóleső, ráérős reggeli a napfényes konyhában



Reggeli életképek, fény és virágok és nyugalom


Másnap átugrottunk Eisenstadtba, ahol a legfőbb célpontunk a Depot lakberendezési üzlet volt, ahol már nézelődni is egy élmény


Imádnivaló dolgok voltak a húsvéti újdonságok között. Itt a vásárlás mindig úgy zajlik, hogy bepakolok egy csomó mindent a kosaramba, majd mielőtt fizetnék, fájó szívvel a nagy részét visszarakom :) Egyszerűen minden második holmit meg lehetne venni, annyira jók.



Nyulak, nyulak mindenütt


Aztán benéztünk a Sparba, televásároltuk magunkat részben édességekkel és miközben kicsit eleredt az eső, tízóraiztunk egyet a kocsiban. Ez nálunk hagyomány, hogy a Spar után pihenésképpen eszünk valami ott vásárolt finomságot, iszunk egy hideg, bolti kávét vagy üdítőt - mielőtt tovább nézelődnénk :)


Így nézett ki a Sparos szatyrom....van benne tofu is és szárított paradicsom csak nem látszik.


Végül én hatalmas önuralommal csak ezeket vettem a Depot üzletben


Aztán az Orsay kínálatát is felderítettük, ahol a már leárazott ruhákból még lejött 20% így ezt a dzsekit 24 euróért vettem


Mondom hogy volt szárított paradicsom is


Vacsorára pedig medvehagyma pestót készítettünk és teljes kiőrlésű tésztával ettük


Másnap egy remek sétát tettünk Sopronban, a Várkerületet felújították, sokkal tágasabb és szellősebb lett


A Várkerület felülnézetből - mennyi kis titkos udvar és belső kert! A Várfalsétányt érdemes felderíteni ha igazi óvárosi hangulatra vágyunk, és a Fő teret se hagyjuk ki.


A város legmagasabb pontján áll a Szent Mihály-templom, innen a kilátás sem rossz


A két Mór-ház kapuja - ezeket a házakat vagy hárman fényképezték csak amikor mi arra jártunk


Séta közben is mesebeli dolgokat láttunk, például ilyen gyönyörű kilincset egy ház kapuján


Ez pedig egy édes miniház beékelődve két másik közé


Ezt a helyet már hamar kiszúrtam, olyan hívogató volt


Úgyhogy be is tértünk ide és nem csalódtunk, a kávé kész újjászületés volt, az atmoszféra különleges és barátságos - a Kultúrpresszót csak ajánlani tudom!


A berendezés eszméletlen jó ( a belső képeket köszi Kara! :)


Ez a diós-karamellás süti pedig feltette a koronát az egész hétvégére

Aztán persze Sopronban még sok mindent tudok ajánlani, a Deák tér például Európa második leghosszabb tere, itt finom pázsit, szökőkutak várnak - de itt található a VOLT kávézó is és a Deák Étterem is. Persze a Tűztoronyból is érdemes körülnézni, ezt most kihagytuk, de legközelebb ragaszkodni fogok hozzá :) A Tűztorony lábánál pedig a Museum Cafe ad alkalmat egy kis pihenésre, főleg jó időben mert hatalmas terasza van.
Ugyan messzebb van a belvárostól, de a Harrer csokoládéműhelybe is érdemes ellátogatni, itt csodás süteményeket, csokikat, csokipasztillákat, habcsókokat és még ki tudja mi mindent vásárolhatunk.
Aztán a VOLT fesztiválon kívül is bőven van zenei program, a Hangárban és a Búgócsigában szuper koncertek várnak, a Búgócsiga a belvároshoz van közel, de a Hangárba sem nehéz eljutni, Sopronban ráadásul viszonylag normális áron lehet taxizni is.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...