2016. március 4., péntek

BIG SEXY HAIR - volumennövelő száraz sampon



Az Iparfümérián böngészve ismét egy új termékcsaládra bukkantam: Sexy Hair :) Abszolút csábítóan hangzik, úgyhogy próbaképpen rendeltem is egy száraz sampont.




Ez egy púdermentes, agyag alapú száraz sampon. Azonnali dúsító hatása van és felfrissíti a hajat, ráadásul UV szűrőt is tartalmaz ( azért ez nem rossz :)  


Használat előtt alaposan fel kell rázni és kb. húsz centiről a hajtövekre fújni. Kábé két percig érdemes hatni hagyni és utána kifésülni vagy a kezünkkel eldolgozni. Egyáltalán nem hagy fehér foltot! Az illata sem az a hagyományos száraz sampon illat, hanem megpróbál kicsit gyümölcsös lenni, ami szintén jó pont. 




Annyiban nem hasonlít a hagyományos száraz samponokhoz, hogy van benne egy kis plusz tartást adó hajlakk szerű jelleg is, miközben tökéletesen magába szívja a felesleges zsírosodást és mattít. Valószínűleg ebben rejlik a figyelemreméltó hajdúsító hatása is, szóval tényleg volumennövelő.  Leginkább a texturáló púder spray-szerű kozmetikumokhoz tudom hasonlítani.
Nekem a száraz sampon eleve nemcsak hajfrissítésre hanem hajdúsításra is kell, de bevallom ennyire hatékonyan még nem találtam meg mindezt egy termékben. Általában a hasonló kozmetikumoknál egy-két óra után már kissé lelapul a hajam, most meg itt ülök 8 órával aztuán hogy használtam és ugyanolyan korrekt a hatás. Illetve egy ennél kétszer ennyibe kerülő terméknél tapasztaltam még hasonlót, úgyhogy mostantól inkább ezt választom :)
Aki hagyományos száraz sampont szeretne ami könnyen átfésülhető és kizárólag frissít annak nem biztos hogy ez a legjobb megoldás, viszont aki némi tartást, tartós volument és textúrát szeretne az ne keressen tovább. Olyan tipikus matt, laza "models off duty" vagy " épp most keltem fel az ágyból" frizurát lehet vele kreálni.




Tényleg érdemes messziről fújni, és nem kell belőle sok, mert akkor érződik a hajon.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...