2016. február 18., csütörtök

Milani haul


Kihasználva a Milani webáruház tavaszi akcióját, én is beszereztem pár csinos holmit!


Egy legendás pirosítót, szemmpilla hosszabbítót, szemöldök gélt, rúzst, szájfényt és matt ajakkrémet!


Amore Matte Lip Creme folyékony matt rúzs - Adorable - matt rúzst műr próbáltam, de ilyen folyékonyat még nem, ez a szín tökéletesnek tűnt


Brilliant Shine szájfény - Nude touch - egy jó kis szájfény nem árt ha van :)


Color Statement rúzs - Dulce Caramelo - egy finom sötétebb nude rúzs


Baked Blush - Luminoso - első pillantásra szerelem, abszolút megértem miért is ez a legnépszerűbb pirosítójuk!


Easybrow Tinted Fiber szemöldök gél - Dark Brown - még jó hogy a sötétbarnát választottam, szerintem a többi túl világos vagy eltérő lett volna nekem


Length in seconds lash extensions fibers szempilla hosszabbító - na ez egy érdekes cucc és trükkös a felvitel, nemsokára írok is róla

2 megjegyzés:

  1. A szempillahosszabbítás nekem mostanában mániám. Tűkön ülve várom a tesztet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, igyekszem :) Még pár napig próbálgatom, mert szerintem elsőre nem találtam el a legjobb felviteli módot, de ígéretesnek tűnik!

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...