2016. február 3., szerda

Lavera Neutral habzó arctisztító



Nagyon szeretek új arctisztítókat kipróbálni, és a habokért pláne odavagyok. A Laverától már próbáltam pár terméket amikben nem csalódtam, úgyhogy bátrabban válogatok a kínálatából. 
A Lavera ellenőrzött bőrbarát natúrkozmetikumokat készít, hatékony, saját termesztésű bio alapanyagokból. Az egyik legfontosabb kutatási területük az érzékeny bőr ápolása, ezért nagyon sok készítményük még a kimondottan száraz, irritált bőr esetén is enyhülést nyújt.
Az Iparfüméria webáruházból szereztem be.




A Lavera Neutral arctisztító hab bio jojoba és bio ligetszépe kivonatot tartalmaz, illat-, színező és tartósítóanyag viszont nincs benne. Ezen kívül az összetevői között találhatunk még szójaolajat, tengeri sót, napraforgóolajat. Kíméletesen tisztítja az arcot, nyakat, dekoltázst.
Felhasználás előtt fel kell rázni, majd 1-2 pumpálásnyit kinyomni a kezünkre és bemasszírozni majd lemosni. Tényleg már egy nyomásra is jó kis habgömböcöt kapunk, azzal bőven le tudjuk mosni az arcunkat. Szuper krémes, kellemes hab - emiatt először az volt az érzésem hogy talán nem is tisztít elég alaposan. De meglepő módon miután megtöröltem az arcom, abszolút tisztának éreztem mindenféle húzódás vagy irritáció nélkül. Ráadásul alapozó maradványokat is ügyesen eltávolít, nem is gondoltam volna hogy ilyen hatékony.




Elégedett vagyok vele, nem tartalmaz káros anyagokat, megfelelő komfortérzetet ad a bőrömnek és hosszú távon a ligetszépe és jojoba kivonat is jót fog tenni az arcomnak! Az árát is korrektnek érzem, vannak ennél sokkal drágább arctisztító natúrkozmetikumok is, amik hasonló minőségűek. 

Természetesen állatokon nem tesztelt vegán termék és parabén-, szilikon, ásványi olaj mentes.


2 megjegyzés:

  1. Nekem a mentakupakos Babylove az igazi, bár nem olcsóbb, mert micellás vizet használok utána. Nagyon nehezen váltok, eléggé kényes a bőröm, az olajokat annyira nem szeretem a zsíros bőröm miatt, hátha kiütnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg még azt nem próbáltam majd sort kerítek rá. Az olajoktól én is tartottam eleinte, de eddig jó tapasztalataim voltak, akár a tiszta argán és csipkebogyóval is.

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...