2016. január 19., kedd

Lush leárazás haul





Régóta nagy rajongója vagyok a Lush termékeknek, mindig emlékezni fogok az első nagy lelkesedésre amikor ezek közül az illatos, színes és vidám szappanok, habfürdőtömbök és egyebek között válogattam. Sokáig a tökéletes lazítással és kényeztetéssel azonosítottam a Lush illatokat. Elég volt megéreznem valamelyik kedvenc szappanom illatát és máris jobb kedvem lett tőle :) Akkoriban még volt fürdőkádam így egy-egy nehéz nap után mámorító érzés volt ezekbe az illatos habokba elmerülni és mindenféle kencékkel ápolni magam. Azóta is hiányoznak ezek a lazító forró fürdők...Persze zuhanykabinban is lehet használni rengeteg Lush terméket, például a jobbnál jobb tusfürdőket, testradírokat, szóval azért nem maradtam móka nélkül :)


Most volt egy hatalmas akció a Lushnál, rengeteg mindent féláron lehetett megkapni tőlük úgyhogy pár finomságot rendeltem is:


Ezek az ajakradírok sokáig elállnak, mennyei ízük és illatuk van és pihepuha lesz tőlük a szánk. Ezekben a hideg téli napokban jó szolgálatot tesznek.


Rendeltem egy Snowcake szappant is, amit egyelőre az egyik ruhásfiókomba rejtettem, felhasználásig. Rózsás-marcipános!


Az It's rainig men tusfürdőből egy kis flakonnal vettem, ennek olyan illata van mint egy mézbornak


A Rub Rub Rub tengeri sós testradír pedig jó lesz, hogy felfrissítsem kicsit a bőröm, sőt a kár a fejbőröm - abszolút üdítő cucc!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...