2015. október 2., péntek

Milani Baked Blush - Dolce Pink



Amint megnyílt a Milani Hungary webéruháza, azonnal be is szereztem néhány dolgot, többek között ezt a csodás pirosítót. A sláger a Luminoso ezek közül, de én most inkább egy ilyesmi színre vágytam, úgyhogy a Dolce Pinkre esett a választásom. 
Nagyon bírom a Milani termékekben, hogy a csomagolás, a kinézet, állag és minden egyéb luxus sminktermékeket idéz, de az áruk teljesen korrekt. 



A honlapon kicsit csalóka a kép, erősen kontrasztos és színerősített, ehhez képest a valóságban ez egy szép, kedves, szelíd és ragyogóan üde pirosító.

A webáruházban így néz ki:

Egyébként tényleg gyönyörű, jól használható árnyalat, szépséges, selymes és enyhén csillámos.




Alapvetően egy könnyed rózsaszín, aranyló csillámmal. Nagyon finom az állaga, szuper a felvitel. A tartóssággal is meg vagyok elégedve. Természetesen a csillámok miatt ne vigyük túlzásba az adagolást, szerintem mindenki hamar rátalál a megfelelő arányokra. De egyáltalán nem leszünk diszkógömbök tőle, kellemes fényt ad.



Alul található egy tükör és egy kis ecset is, a tükörnek örülök, az ecset annyira nem a kedvencem én a puhábbat szeretem amivel könnyedebb lesz a felvitel.



Ilyen szép, rózsás kis derengést ad a bőrnek.

Beszerezni ITT tudjátok, érdemes várni a Glamour napokig mert 20%-al olcsóbban tudjátok megvenni








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...