2015. szeptember 16., szerda

Szeptemberi Pure by Pixibox csomag


Megérkezett ma a pure by Pixibox csomagom aminek annyira örültem mint még soha. Egy abszolút kaotikus nap kellős közepén belép a postás és meglátom a kezében az ismerős dobozt, hát, megmelengette a szívem :))
pure by Pixibox ha valaki még nem ismerné a Pixibox natúrkozmetikumokat tartalmazó meglepetés szépségdoboza.


Amint kinyitottam a dobozt egyből megéreztem valami mennyei szappanillatot és már tudtam hogy csupa jóra számíthatok! Aztán az első termék amit megpillantottam egy Himalaya Herbals krém volt, ezt a márkát már nagyon régóta kedvelem, úgyhogy szintén jó pont nálam :)


A doboz tartalma:

  • Benecos - Natúr duo szemhéjpúder -teljes kiszerelésű termék
  • Vanita - Prémium szappan - 90 gr - teljes kiszerelésű termék
  • Bomb Cosmetics masszázs szelet ( juppi! )
  • Schüssler natúr arcápoló krém -75 ml -teljes kiszerelésű termék
  • Himalaya Herbals - Intenzív hidratáló bőrápoló krém  - 150 ml -teljes kiszerelésű termék
  • Himalaya Herbals - Sparkly White Fogfehérítő gyógynövényes fogkrém - 40 gr - utazó méret
  • Algotherm - Tápláló emulzió arcra és szemkörnyék hidratáló krémgél - minta




Vanita - Vörösboros krémszappan - Ez volt az a pompás illat a doboz kinyitásakor, abszolút ígéretesnek tűnik. 100%-ban természetes összetevőkből készült szuper hatóanyagokat tartalmazó szappan.


Schüssler mélyhidratáló krém - Ez az eslő Schüssler termékem és nagyon örülök hogy kipróbálhatom, ráadásul pont fogyóban a hidratálóm


Bomb Cosmetics - Masszázs szelet - Hú, annyira izgultam, hogy a Bomb Cosmetics termékei közül valami olyasmi legyen amit azok is tudnak használni akiknek nincs fürdőkádjuk és hurrá! Szuper levendulás masszázscsoda, amit azonnal bevetek ha hazaértem, mert ez a nap tényleg ultraszívás....


Ez meg egy olyan krém amit amúgy is vásároltam volna előbb-utóbb, ha kifogy az épp aktuális testápolóm, úgyhogy szintén örülök!



Ezt a fogkrémet szintén gyakran vásárolom, így most van belőle egy korrekt méretű utazótáskába bedobható verzióm is


Ez a szemhéjpúder duó a Benecos-tól nagyon jó választás, tökéletes színkombináció. Ellenőrzött natúrtermék, nem tartalmaz mesterséges színezéket, parabéneket. Kizárólag természetes növényi anyagokból készült.


Algotherm termékeket még nem próbáltam soha - többek között ezért is szeretem az ilyen szépségdobozokat mert folyton újdonságokkal lehet megsimerkedni! Alig várom hogy kipróbálhassam ezt a tápláló emulziót és szemkörnyékápolót. Pont most akartam valami új, natúrféle szemkrémet venni, így ezzel most kihúzom még egy kicsit, aztán ha beválik, lehet hogy ebből veszek teljes kiszerelésűt :)

Teljes mértékben elégedett vagyok ezzel a pure by Pixibox dobozzal, többféle teljes kiszerelésű és nagyon jól használható termék+ újdonságok amiket kipróbálhatok, remek! Azt hiszem nagyon jól sikerült összeállítás, csupa hasznos és szuper cucc, abszolút nem bántam meg hogy megrendeltem.











3 megjegyzés:

  1. Hát a parabéntartalmú termék kmaradhatott volna egy natúr kozmetikai csomagból.
    Jobb helyeken már rég nem divat...:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy veszem észre hogy a "natúr" megnevezésű kozmetikumok még elég szürke terület, talán a bio minősítéssel rendelkezők megbízhatóbbak. Manapság már mindennek meg kell nézni az összetevőit, néha én is meglepődök mi minden van a természetes hatóanyagok mellé bezsúfolva.
      Persze szívás is van, amikor a marhadrága totálnatúr ajándékba kapott testápoló habom két héttel a felbontás után valami azonosíthatatlan állagú és illatú löttyé változik...:)))

      Törlés
  2. Igen, így van, én mindig az összetevõket nézem és hát vannak érdekes meglepetések.:))) Amúgy el tudom képzelni milyen lehetett a totálnatúr testápoló habod.:((( Mert a natúr termékeknek nem tesz jót a tárolás meg esetleg ha valaki már elõtted felbontotta.

    Ettõl függetlenül szeretem az ilyen natúr meglepetéscsomagogakat...izgi várni és bontogatni.:)))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...