2015. augusztus 4., kedd

Borotalco Original Izzadásgátló Dezodor Stift



Nemrég sikerült megismerkednem a Borotalco termékekkel és el is döntöttem, hogy ezentúl mindig lesz ilyen dezodorom. Nekem egy kis utazó méretű spray mentette meg több kánikulai napomat, így amikor az elfogyott egyből körülnéztem hol lehet kapni. Az Iparfüméria webáruházban rá is találtam, ráadásul most épp akciós az egész Borotalco termékskála! ( tusfürdők, dezodorok, tetspúder )
Mivel a kedvencem a stiftes fajta ezért ilyet rendeltem, de egyébként a fújós verzióval is meg voltam elégedve.

A Borotalco márkát egy firenzei patikában fejlesztették ki, először mint testhintőport, az 1800-as években, és hamar a legnépszerűbb hintőporrá vált Olaszországban. Így később bővült a termékskála és ma már többféle formában kapható.


Az egyik legmarkánsabb ismertetőjegye ennek a termékcsaládnak az illat, egy jellegzetes púderes illat, de nem olyan rózsaszínes, nőies, hanem friss és üde. Sőt megkockáztatom hogy uniszex púderillat, ha van ilyen :) Mikrotalkumot tartalmaz, ami biztosítja az optimális nedvszívó képeséget - ez egy természetben  előforduló ásványi anyag, melyet finom állagú porrá őrölnek.
Alkoholt nem tartalmaz, tehát egyáltalán nem irritálja vagy szárítja a bőrt. 48 órás izzadásgátló hatást ígér, ezt nyilván nem volt lehetőségem kipróbálni, de tény hogy az egyik legkíméletesebb és leghatékonyabb dezodor amit valaha próbáltam!


Az illata egész nap megmarad, és semmiféle kellemetlen szagot nem enged át ezen a púderes védőpajzson :) Ráadásul ami nekem nagyon fontos, hogy bizonyos dezodorok a nem tiszta pamut anyaggal érintkezve és izzdasággal keveredve néha egészen kínos kombinációkat hoznak létre, egyfajta szúrós, kellemetlen szagot - ez a Borotalco dezodorral soha nem fordult elő. Csakis ez a jellegzetes Borotalco illat érezhető, semmi más. 

Nagyon bevált nálam, az illat, a púderesség, a kíméletesség és a tisztaságérzet amit ad!




2 megjegyzés:

  1. Én is kedvelem. Spórolok is vele ami a bagben volt. Stiftes verziót néztem ki, de pont vettem egy Rexona deot. Na majd ha elfogy...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon bejött, pedig nem kedvelem a fújós deókat, de azért én mégis inkább a stiftes verziót kedvelem. Majdnem rendeltem tusfürdőt is, most annyira tetszik ez az illat :)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...