2015. július 3., péntek

Nyári leárazás haul - 2015 - I.


Most már a legtöbb helyen 50%-os leárazások vannak, de itt-ott már tettek ki 70%-os táblákat is. A mostani portyán elsősorban casual cuccokat szereztem be, valahogy most ezek kerültek a kezem ügyébe :) Pedig határozott céllal indultam el:


  • Kell egy új farmer - pipa
  • Kell egy fehér nyári szoknya - nempipa
  • Kell egy lenge ruha amiben bicajozni is tudok - nempipa




Ezt a farmert a promodban vettem, 10.000 körül volt az eredeti ára és 4.995 Ft-ot fizettem érte


Nagyon megtetszett ez a szupervékony  kis pulcsi amit 4.995 Ft helyett 2.495 Ft-ért vettem a promodban. Másnap jártam ott és már csak 1.795 Ft volt...

Ez a cipő otthagyhatatlan volt 9.995 Ft helyett kerek 3.000 Ft-ért


Ezt az övet a Camaieu üzletben találtam, azt hiszem féláron volt, 1.100-ért


Ez egy elegánsabb fekete felső, a Reservedben vettem, 3.995 Ft helyett 1.495 Ft-ért


Ez valószínű nagy kedvencem lesz a nyáron, szintén Reserved, 3.995 Ft helyett 1.995 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...