2015. július 17., péntek

2015 nyári leárazás haul II.


Tegnap rendeztem egy kis délutáni ámokfutást és azt hiszem most igazán jó darabokat szereztem be, van köztük két vágyott holmi is, amiket már nagyon szerettem volna a ruhatáramban tudni :)


Ezt az übercuki cipőcskét a C&A-ban vettem 2.790 Ft-ért


Ez a ruha szintén C&A ( jó ötlet volt oda benézni ) 5.590 Ft volt ( eredetileg kb. 9000 Ft volt ) - ilyesmit már régóta szerettem volna


Ez a szuperkomfi tunika 2.995 Ft volt a Camaieu-ben, ez a másik amire nagyon vágytam, simán hordani is jó, de fürdőruha fölé is remek lesz


A Zarába is benéztem, ott volt már fosztás előttem, de azért pár pólót tudtam venni például ezt az egyszerű feketét 1.995 Ft-ért


Ez a lezser felső szintén 1.995 Ft volt ( nagyon sok póló van 1.490-1.995 Ft-ért )


Ez a szürke ruha pedig 3.995 Ft volt a Camaieu-ben


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...