2015. május 12., kedd

Szépséges fehérek a H&M kínálatából


Nyárra legszívesebben teletömném a szekrényemet fehér cuccokkal, mert annyira jól mutatnak lebarnult bőrön ( ami nekem még nincs, ugye ) ( de majd lesz ) ( kerti munka, bicajozás következtében valószínűleg )
Ezért aztán böngészni kezdtem az egyik kedvenc üzletem kínálatából, persze találtam is egyből pár kedvencet.

Most ismét ingyenes szállítás van a H&M online webáruházból, a 0062 kód használatával 05.24-ig




Na de lássuk a fehér holmikat amiket mára kiválogattam:

Lenge kis blúz, 6.990 Ft


Pántos szandál 3.990 Ft (  ilyen kell. )


Csúcscuki romper 9.490 Ft


Horgolt csipkeruha ( Kell. ) 8.990 Ft


Hímzett ruha - 6.990 Ft


Szuper sztreccs nadrág - 5.990 Ft


Len póló - 3.990 Ft







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...