2015. május 22., péntek

Heti Miegymás - Újdonságok

Hetiújdonság 1 - Emlékeztek a Phyt's bio szempillaspirálra amit bemutattam és amit meg is lehetett nyerni? Nos mint megtudtam a Phyt's UV mentes barnulás témában is kínál egy remek bio terméket, a Phyt's Voile Doré önbarnítóra szeretném felhívni a figyelmet:


Ez egy arcra és testre is használható bio önbarnító spray - egészséges, tartós és egyenletes barnaságot biztosít, mindezt természetes összetevőkkel. Olyan értékes és tápláló anyagokat tartalmaz mint a szezámolaj, jojobaolaj, E vitamin, levendula, rózsa.


Úgy néz ki mintha tubus lenne, de valójában adagolópumpás spray amivel nagyon szépen el lehet oszlatni az önbarnítót. Könnyen kenhető, gyorsan beszívódik. Az illatáról és egyebekről még nem tudok nyilatkozni mert nem próbáltam, de kívánságlistára tettem :)

A phytsbio.hu oldalon most 10% kedvezménnyel lehet megvásárolni!



Hetiújdonság 2 - Az Avon újdonságai közül most a következők érdekelnek:



A Big and Daring vízálló szemceruzák közül az összes :) De leginkább a Navy és a Smoked Taupe árnyalatok - ezeket be kell szereznem! ( 1.549 Ft)



A Luxe mattító sminkalap jól jönne a melegebb nyári napokon, szóval szintén esélyes hogy kipróbálom  (3.149 Ft)


Hetiújdonság 3 - L'Oreal Casting Sunkiss Jelly - nemrég hallottam róla és holtbiztos hogy ki fogom próbálni, ez egy hajvilágosító gél amivel tartósan napszítta hatást kölcsönözhetünk a hajunknak. Hát mi ez ha nem szuper? :) Az ára 1500 Ft körül van





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...