2015. május 28., csütörtök

Avon Magic Effects Mineral Crush - Topaz körömlakk


Engem még mindig levesznek a lábamról a homoklakkok, úgyhogy felvillanyoztak az Avon újdonságai is, nagyon örültem, amikor lehetőségem akadt tesztelni egyet ezek közül a szépségek közül. Mineral Crush néven futnak és 5 új gyönyörű pasztell árnyalatban kaphatóak. Ehhez a manikűrhöz a Topaz nevűt használtam, a gyűrűsujjon pedig több másik lakkal kevertem, hogy kicsit óceános hatást érjek el.


Szerintem nagyon mutatós lakk nyárra, türkizes, ezüstös - és izgalmas lehetőségeket rejt magában mindenféle tengeres, sellős manikűrhöz.


Könnyű felvinni, már egy rétegben is szépen fed, de két rétegben még jobban néz ki. Gyorsan szárad és elég tartósnak érzem, a harmadik napnál tartok és még abszolút rendben van. Nagyon kedvelem az ecsetet is ezekhez a lakkokhoz, pontosan lehet vele dolgozni. A felülete a finomabb típusúak közé tartozik, akár fedőlakk nélkül sem szakít ki mindent amihez hozzáérünk :)


Közelről.



Az üvegben pedig így :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...