2015. március 18., szerda

NUXE nyereményjáték!


A NUXE Magyarország közreműködésével jött létre ez a nyereményjáték, melynek során a képen látható NUXE Nuxellence Detox bőrápolót nyerheti meg egy szerencsés jelentkező!

A nyereményről:

A Nuxellence Detox egy bőrfiatalító és anti-aging fluid ami egyedülállóan méregteleníti a bőrsejteket a kulcsfontosságú éjszakai szakaszban, így látványosan regenerálja a fakó arcbőrt. Selyemfa kivonattal és biotechnológiailag előállított cukormolekulákkal gondoskodik az élénk arcbőrről. Üdébben és kipihentebben ébredhet aki ezt a bőrápolót használja lefekvés előtt. Lehet önmagában is, vagy a szokásos éjszakai krém előtt feltenni.

A Nuxellence termékcsalád tagjai minden korosztály számára és minden bőrtípusra javasoltak.



A nyereményjáték menete:

  • A játék 2015.03.30-án éjfélkor ér véget

  • A nyertes nevét másnap 03.31-én teszem közzé


A játék feltételei:



1. Lájkoljátok a NUXE Magyarország Facebook oldalát:


2. Adjátok meg az email címeteket, hogy a későbbiekben is értesülhessetek a NUXE akcióiról és újdonságairól.

3. Hozzászólásban és emailben is tudtok jelentkezni, ( lakkmatt kukac gmail pont com ) - aki nem szeretné hozzászólásban leírni az email címét az küldje el nekem külön.



Ez nem feltétel, de aki szeretne mindig első kézből értesülni az én nyereményjátékaimról - amikből lesz még bőven -az esetleg a LakkMatt blog Facebook oldalát is lájkolhatja :)

Nos, akkor: INDUL A JÁTÉK! :)


Ha bárkinek bármi kérdése van a nyereményről vagy a NUXE termékekről, tegye fel bátran!



( A nyereményt Magyarországra tudom postázni. )



13 megjegyzés:

  1. Szia! Követem a Nuxe facebook oldalt, az email címem: szalaia@mailbox.hu! Köszönöm a lehetőséget, szuper termékek, reménykedem hátha én leszek a szerencsés és kipróbálhatom!

    VálaszTörlés
  2. Köszi a lehetőséget :)!
    A Nuxe és a Te Facebook oldaladat is Mirjam Musicz néven követem! :)
    E-mail: mirjammusicz@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Szió,
    Téged és a Nuxe oldalát Patrícia Kutasi Néven követem.
    Köszi a Lehetőséget!
    Üdv:
    P.
    patriciakutasi1206@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Fb: Klara Zita KZ :), email: mailofmia (kukac)yahoo (pont) com
    Nagyon szuper, koszi ! Nagyon szeretnek Nuxe termeket kiprobalni :)

    VálaszTörlés
  5. Szia,
    a blog és a Nuxe oldalát is Noémi Bányai néven követem.
    email: crazy724@gmail.com
    Köszi a szuper lehetőséget!

    VálaszTörlés
  6. lszjudit@gmail.com Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Mindkét oldalt Ágnes Váczi néven követem.
    e-mail: vacziagnes89@gmail.com
    Köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  8. Sziaa:) Petra Toldi néven követem mindkét oldalt:)
    email: tpetra1997@citromail.hu
    Köszi a játékot:)

    VálaszTörlés
  9. Köszi a játékot :)
    juhaszfoto@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    A blog és a Nuxe oldalát is Krisztina Tengerész néven követem.
    email: tengeresz.krisztina@gmail.com
    Köszi a szuper lehetőséget!

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Köszönjük a játékot! :)
    Udvardi Panna néven követem mindkét oldalt.
    e-mail:sugarsnail.beauty@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Mindkét oldalt Kalotáné Schmidt Renáta néven követem.
    e-mail: rone2122@gmail.com
    Köszi a játékot. :)
    Szép estét!

    VálaszTörlés
  13. Facebookon Flóra Sebestyén néven követlek téged és a Nuxe oldalát is. Az email címem pedig: flora.sebestyen@gmail.com
    Még sosem használtam szérumot, szuper lenne nyerni egyet! Köszi a játékot! :))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...