2015. március 3., kedd

MISSHA - Super Aqua tisztító kendő


Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem nem volt könnyű megtalálnom a tökéletes tisztító/sminkeltávolító kendőt. Volt amelyik csípte a szemem, volt amelyik túlságosan dörzsölte a bőröm, meg olyan is ami egyáltalán nem távolította el rendesen a sminket. Úgyhogy folyton vadásztam az újdonságokra, hátha egyszer megtalálom a tökéletest. Most úgy vagyok vele, hogy egyelőre megvan :) Az Iparfüméria kínálatában böngészve találtam ezt a MISSHA Super Aqua tisztítókendőt.


Használata a már megszokott módon, felpattint, kihúz, lágyan törölgetve smink lemos. Nem csíp, de rendesen eltávolítja a sminket és egyéb szennyeződéseket és nem hagy olyan fura érzést  a bőrön mint sok másik. Ugye ezek a kendők többek között arra is jók, ha valaki mondjuk hullafáradtan hazaért egy buliból akkor se feküdjön le anélkül hogy legalább egy ilyennel le nem törli az arcát. Na, nekem ez sosem jött össze mert mindig éreztem valami fura ragacsosságot vagy feszülést az arcomon ami után még alaposan meg kellett mosnom. A MISSHA tisztítókendőnél meg rögtön frissnek érzem a bőröm.


Amit még kiemelnék, hogy sok ilyen kendőnél nem igazán működik egy idő után a rápattintós módszer, mert gyenge a konstrukció, de itt patent módon mindig vissza tudom zárni, úgyhogy nem szárad ki.



Az összetevői között találunk uborka kivonatot, aloe verát, grapefruit és kínai teacserje kivonatot.

Szerintem nagyon korrekt áron van: 1.590 Ft és 40 db-os

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...