2015. március 11., szerda

L'oreal Color Riche körömlakk - 890 Masque Lover - Granite Effect


Nekem mindegy hogy hívják ezeket a lakkokat, sand, homok, sugar dust, sugar crush - mind jöhet! :) Még mindig nem tudtam megunni őket, elég ha megjelenik egy szín ami csak egy árnyalattal különbözik attól ami nekem megvan már el is csábultam. Ez már az üvegben igéző volt és nem is csalódtam benne. Elképesztő textúrája van, markánsabb mint az összes többi homoklakk és benne a sokféle csillámló plusz még a világos és a fekete részecskék...Elég vagány. A színe meg ez a halovány, ezüstös szürkéskék - nagyon tetszik!


Direkt nem tettem rá fedőlakkot, hogy érvényesülhessen ez a vadóc felület :) Persze ezt a harisnyáim kevésbé fogják tolerálni.


A L'oreal körömlakk ecsetet amúgy nagyon kedvelem, mert nem túl vastag és viszonylag finom, a hígabb lakkokat szépen lehet vele teríteni. Viszont az ilyen texturált lakknál azért már nem volt olyan könnyű dolgom. Mindenesetre a végeredmény jól sikerült, úgyhogy alapvetően elégedett vagyok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...